Dni darmowej dostawy od 99 zł KOD DD99
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
1 1 1 1
0 0 0 0
9 9 9 9
5 5 5
2 2 2

Pompy wtryskowe

22
Dzień darmowej dostawy
Producenci
Strona:

 z 2

753,69 zł
Cena za sztukę: 753,69 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Ilość połączeń: 2
  • Ciężar [kg]: 0,261
844,87 zł
Cena za sztukę: 844,87 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
915,68 zł
Cena za sztukę: 915,68 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780049

  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 380
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
812,86 zł
Cena za sztukę: 812,86 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 380
  • Ilość połączeń: 2

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780048

  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 240
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
789,58 zł
Cena za sztukę: 789,58 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 240
  • Ilość połączeń: 2

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780053

  • Gwintowana złączka: M22x1,5
  • Długość kabli: 380
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
812,86 zł
Cena za sztukę: 812,86 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M22x1,5
  • Długość kabli: 380
  • Ilość połączeń: 2
1 295,56 zł
Cena za sztukę: 1 295,56 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Dla numeru OE: 1326766080
1 086,82 zł
Cena za sztukę: 1 086,82 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
1 391,60 zł
Cena za sztukę: 1 391,60 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Dla numeru OE: 1326766080

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780051

  • Gwintowana złączka: M22x1,5
  • Długość kabli: 580
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
1 142,68 zł
Cena za sztukę: 1 142,68 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M22x1,5
  • Długość kabli: 580
  • Ilość połączeń: 2

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780054

  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 780
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
984,90 zł
Cena za sztukę: 984,90 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 780
  • Ilość połączeń: 2

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780047

  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 230
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
875,91 zł
Cena za sztukę: 875,91 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 230
  • Ilość połączeń: 2

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780046

  • Gwintowana złączka: M22x1,5
  • Długość kabli: 380
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
652,81 zł
Cena za sztukę: 652,81 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M22x1,5
  • Długość kabli: 380
  • Ilość połączeń: 2

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780052

  • Gwintowana złączka: M22x1,5
  • Długość kabli: 460
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
1 266,16 zł
Cena za sztukę: 1 266,16 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M22x1,5
  • Długość kabli: 460
  • Ilość połączeń: 2

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780055

  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 380
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
1 059,38 zł
Cena za sztukę: 1 059,38 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 380
  • Ilość połączeń: 2

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych ERA 780050

  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 480
  • Ilość połączeń: 2
Pokaż informację o produkcie
900,16 zł
Cena za sztukę: 900,16 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Gwintowana złączka: M20x1,5
  • Długość kabli: 480
  • Ilość połączeń: 2
1 055,46 zł
Cena za sztukę: 1 055,46 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy

Wtryskiwacz, regeneracja filtra sadzy / cząstek stałych MEAT & DORIA 1954

  • Ilość połączeń: 2
  • Dla numeru artykułu: 9816547280
Pokaż informację o produkcie
801,22 zł
Cena za sztukę: 801,22 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Ilość połączeń: 2
  • Dla numeru artykułu: 9816547280
994,70 zł
Cena za sztukę: 994,70 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Szczegóły produktu
  • Ilość połączeń: 2
  • Dla numeru artykułu: 1940311
957,39 zł
Cena za sztukę: 957,39 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Dzień darmowej dostawy
Poprzednia strona 1 2

Pompy wtryskowe DPF

Aby spełniać rygorystyczne wymogi dotyczące dopuszczalnych wartości granicznych emisji zanieczyszczeń, w samochodach z silnikami wysokoprężnymi stosuje się filtr cząstek stałych, nazywany również DPF (z ang. Diesel Particulate Filter). Urządzenie to uznawane jest jednak za jedno z najbardziej kłopotliwych rozwiązań stosowanych w pojazdach z jednostkami Diesla. Jakby tego było mało, system DPF to również jeden z najdroższych elementów w całym układzie wydechowym.

Filtr cząstek stałych w samochodzie

Pierwsze filtry cząstek stałych zaczęto montować w samochodach z silnikami Diesla już w latach osiemdziesiątych XX wieku. System wyposażony w pompę wtryskową i wtrysk DPF pozwalał wyeliminować typowy wówczas dla samochodów czarny dym z rur wydechowych. System DPF w tamtym czasie stosowano jedynie w niektórych modelach aut, w tym m.in. w Mercedesach z silnikami trzylitrowymi.

Współczesne wysokoprężne jednostki napędowe mają problem z dokładnym wymieszaniem oraz całkowitym spaleniem paliwa i powietrza podczas swojej pracy. To właśnie resztki niespalonego paliwa oraz powietrza powodują powstawanie sadzy, które składają się z węgla, węglowodorów, siarczanów, tlenków siarki i metalu oraz wody. W 2006 roku UE wprowadziła restrykcyjną normę emisji spalin Euro 4, która drastycznie ograniczała możliwość emisji cząstek stałych przez samochody z silnikami wysokoprężnymi (z 0,05 g/km (Euro 3) do 0,009 g/km). Od tego momentu filtr sadzy stał się obowiązkowym wyposażeniem każdego auta z silnikiem Diesla.

Filtr "suchy" DPF a filtr "mokry" FAP

Rozwój filtrów cząstek stałych przebiegł dwutorowo. Gdy większość koncernów motoryzacyjnych skupiła się na standardowych filtrach DPF, francuscy producenci samochodowi (Renault, Peugeot, Citroen) postawili na filtry FAP (tzw. mokre). Podstawowa różnica między tymi rozwiązaniami polega na tym, że filtry FAP jest wyposażony w zbiornik oraz układ dozujący specjalny płynny dodatek, który jest odpowiedzialny za obniżenie temperatury samozapłonu sadzy w filtrze o ok. 200 stopni Celsjusza. Natomiast w filtrach suchych DPF zastosowana została pompa wtryskowa dostarczająca paliwo w suwie wylotu. Ma to na celu podnieść temperaturę spalin w filtrze i wypalić całą sadzę. Filtry FAP, ze względu na niższą temperaturę samozapłonu sadzy, uważa się za nieco lepsze i trwalsze niż rozwiązanie DPF.

Budowa filtra cząstek stałych

Filtr cząstek stałych montowany jest najczęściej za katalizatorem. Jest on wykonany najczęściej kordierytu zawierającego mikroskopijne pory, który z jednej strony są przepuszczalne dla gazów, z drugiej natomiast zatrzymują drobiny wielkości nawet 1 mikrometra.

Filtr DPF ma strukturę równoległych kanalików (ułożone naprzemiennie), z których jedne są zaślepione na wejściu, drugie natomiast u wylotu. Spaliny przechodzą przez ścianki kanałów, zaś drobiny sadzy zostają uwięzione w porach. Ceramiczny korpus filtra cząstek stałych znajduje się w metalowej obudowie, wraz z katalizatorem. W skład filtra wchodzi m.in. pompa wtryskowa, sterownik (odpowiedzialny za dozowanie paliwa, włączanie dostępnych odbiorników prądu czy przesterowanie pracy wtryskiwaczy) oraz wtryskiwacze. Niektóre auta są wyposażone w dodatkowy wtryskiwacz DPF umieszczony przed filtrem, który dozuje paliwo spalające się bezpośrednio w układzie wydechowym.

Popularni producenci pompy wtryskowej DPF

Sklep UCANDO to szeroka oferta pomp wtryskowych zarówno do układów DPF, jak i jednostek napędowych. Wszystkie oferowane produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta. Wtrysk paliwa dostępny w sklepie to najlepsza relacja ceny do jakości na polskim rynku!

Zapraszamy do UCANDO po najlepszej jakości wtrysk DPF w przystępnej cenie. Gwarantujemy profesjonalne wsparcie techniczną, olbrzymi wybór asortymentowy oraz szybką realizację zamówienia.

Producenci części

Popularne Marki

Dzień darmowej wysyłki od 99 zł
Dzień darmowej wysyłki od 99 zł