Dni darmowej dostawy! Bezpłatny kurier od 99 zł Pokaż teraz

Zasilanie paliwem 2342

Producenci
Czujnik, poziom paliwa BOSCH 0 580 207 008

Czujnik, poziom paliwa BOSCH 0 580 207 008

333,62 zł
Cena za sztukę: 333,62 zł
333,62 zł
Cena za sztukę: 333,62 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zespół zasilający MAXGEAR 43-0084

Zespół zasilający MAXGEAR 43-0084

311,60 zł
Cena za sztukę: 311,60 zł

Zespół zasilający MAXGEAR 43-0084

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie [psi]:  29 psi
  • Ciśnienie [bar]:  2 bar
311,60 zł
Cena za sztukę: 311,60 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa BOSCH 0 986 580 372

Pompa paliwa BOSCH 0 986 580 372

621,63 zł
Cena za sztukę: 621,63 zł

Pompa paliwa BOSCH 0 986 580 372

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  bez elementów przyłączeniowych
  • Strona zabudowy:  Przewód paliwowy
621,63 zł
Cena za sztukę: 621,63 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa MAXGEAR 43-0072

Pompa paliwa MAXGEAR 43-0072

129,86 zł
Cena za sztukę: 129,86 zł

Pompa paliwa MAXGEAR 43-0072

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie [bar]:  3,6 bar
  • Wydatek [l/h]:  1,66 l/h
129,86 zł
Cena za sztukę: 129,86 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV014

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV014

162,56 zł
Cena za sztukę: 162,56 zł

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV014

  • Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1/1
  • średnica 1 [mm]:  8 mm
  • Tryb pracy:  elektryczny
162,56 zł
Cena za sztukę: 162,56 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Regulator ciśnienia paliwa MEAT & DORIA 75019

Regulator ciśnienia paliwa MEAT & DORIA 75019

124,63 zł
Cena za sztukę: 124,63 zł

Regulator ciśnienia paliwa MEAT & DORIA 75019

  • Wylot - śr. [mm]:  9 mm
  • Ciśnienie robocze [bar]:  3,5 bar
124,63 zł
Cena za sztukę: 124,63 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Obudowa, pompa paliwowa 'żyroskopowa' DELPHI FG0416-12B1

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie [bar]:  3 bar
  • Ciśnienie robocze [bar]:  3 bar
307,70 zł
Cena za sztukę: 307,70 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa MEAT & DORIA 76135

Pompa paliwa MEAT & DORIA 76135

136,15 zł
Cena za sztukę: 136,15 zł

Pompa paliwa MEAT & DORIA 76135

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie robocze [bar]:  3 bar
  • Wydatek [l/h]:  70 l/h
136,15 zł
Cena za sztukę: 136,15 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 58-0050

Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 58-0050

49,99 zł
Cena za sztukę: 49,99 zł
49,99 zł
Cena za sztukę: 49,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Czujnik, poziom paliwa BOSCH 0 986 580 385

Czujnik, poziom paliwa BOSCH 0 986 580 385

316,08 zł
Cena za sztukę: 316,08 zł
316,08 zł
Cena za sztukę: 316,08 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV005

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV005

142,06 zł
Cena za sztukę: 142,06 zł

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV005

  • średnica 1 [mm]:  12 mm
  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Wydatek [l/h]:  100 l/h
142,06 zł
Cena za sztukę: 142,06 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-15%
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV310

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV310

171,99 zł 201,99 zł
Cena za sztukę: 171,99 zł

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV310

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciężar [kg]:  0,3 kg
  • dla numeru OE:  2102711040
171,99 zł 201,99 zł
Cena za sztukę: 171,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI 313011313089

Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI 313011313089

481,26 zł
Cena za sztukę: 481,26 zł

Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI 313011313089

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie robocze [bar]:  3 bar
  • Rodzaj czujnika:  czujnik dźwigniowy
481,26 zł
Cena za sztukę: 481,26 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Akumulator ciśnienia FEBI 48795

Akumulator ciśnienia FEBI 48795

126,89 zł
Cena za sztukę: 126,89 zł

Akumulator ciśnienia FEBI 48795

  • Szerokość [mm]:  130 mm
  • Ciężar [kg]:  0,34 kg
  • Długość [mm]:  230 mm
126,89 zł
Cena za sztukę: 126,89 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa AIRTEX E10543

Pompa paliwa AIRTEX E10543

372,62 zł
Cena za sztukę: 372,62 zł

Pompa paliwa AIRTEX E10543

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie [bar]:  4,2 bar
  • Ciężar [kg]:  0,37 kg
372,62 zł
Cena za sztukę: 372,62 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa MEAT & DORIA 76809

Pompa paliwa MEAT & DORIA 76809

125,99 zł
Cena za sztukę: 125,99 zł

Pompa paliwa MEAT & DORIA 76809

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie robocze [bar]:  3 bar
  • Wydatek [l/h]:  85 l/h
125,99 zł
Cena za sztukę: 125,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zespół zasilający DELPHI FG1061-12B1

Zespół zasilający DELPHI FG1061-12B1

437,83 zł
Cena za sztukę: 437,83 zł

Zespół zasilający DELPHI FG1061-12B1

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie [Pa]:  3500 Pa
  • Ciśnienie robocze [bar]:  3 bar
437,83 zł
Cena za sztukę: 437,83 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-18%
Czujnik, poziom paliwa PIERBURG 7.02552.35.0

Czujnik, poziom paliwa PIERBURG 7.02552.35.0

359,99 zł 436,47 zł
Cena za sztukę: 359,99 zł

Czujnik, poziom paliwa PIERBURG 7.02552.35.0

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ilość połączeń:  2
  • Napięcie [V]:  12 Zakres pomiarowy
359,99 zł 436,47 zł
Cena za sztukę: 359,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zespół zasilający VDO 228-222-008-013Z

Zespół zasilający VDO 228-222-008-013Z

821,39 zł
Cena za sztukę: 821,39 zł

Zespół zasilający VDO 228-222-008-013Z

  • Rodzaj paliwa:  benzyna
  • Rodzaj czujnika:  czujnik dźwigniowy
  • Ciśnienie [bar]:  3,5 bar
821,39 zł
Cena za sztukę: 821,39 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Korek wlewu paliwa VALEO 247603

Korek wlewu paliwa VALEO 247603

56,95 zł
Cena za sztukę: 56,95 zł

Korek wlewu paliwa VALEO 247603

  • Ciężar [kg]:  0,136 kg, 0,3 kg
  • System zamykania:  z kluczem
  • Kolor:  czarny
56,95 zł
Cena za sztukę: 56,95 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zespół zasilający VDO 228-222-015-009Z

Zespół zasilający VDO 228-222-015-009Z

634,00 zł
Cena za sztukę: 634,00 zł

Zespół zasilający VDO 228-222-015-009Z

  • Rodzaj paliwa:  olej napędowy
  • Ciśnienie [bar]:  3,2 bar
634,00 zł
Cena za sztukę: 634,00 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Zasilanie paliwem

Układ zasilania paliwem w samochodzie pełni jedną, podstawową rolę – jego zadaniem jest napełnianie cylindrów w silniku paliwem i powietrzem zmieszanych w odpowiednich proporcjach, czyli tzw. mieszanką paliwowo-powietrzną. Proces ten ma zagwarantować prawidłowy przebieg spalania, być dostosowanym do aktualnego obciążenia silnika i zapewnić wytworzenie energii cieplnej w ilości, która pozwoli na osiągnięcie w danych okolicznościach wybranej przez kierowcę prędkości.


Na czym polegają różnice w zasilaniu paliwem?

Dwie obowiązujące do niedawna podstawowe metody budowy układu zasilania paliwem przewidywały tworzenie układów opartych na pracy gaźnika (bądź kilku gaźników) oraz na wtrysku paliwa. Gaźniki obecnie praktycznie przestały być już używane, głównie ze względu na liczne wady i niedoskonałości opartych na nich układów. Współczesne samochody w zdecydowanej większości wyposażone są w układy zasilania oparte na działaniu wtrysku paliwa, ale nie tylko.

Część kierowców, głównie ze względów czysto ekonomicznych, używa samochodów zasilanych gazem. W ich przypadku układy zasilania paliwem są zwykle bardzo rozbudowane i wieloelementowe. Oprócz reduktorów, mamy tu do czynienia również z podgrzewaczami, parowalnikami oraz mieszalnikami. Nadal jednak układ ten odpowiada ogólnym założeniom zasilania gaźnikowego, w którym do cylindrów trafia gotowa już mieszanka paliwowo-powietrzna. Zupełnie inaczej wygląda to natomiast w przypadku silników o zapłonie samoczynnym. W tego rodzaju układach do zmieszania paliwa z powietrzem dochodzi w samych cylindrach. Do zapłonu mieszanki dochodzi tu niemal w tym samym momencie, na skutek przekroczenia temperatury zapłonu. Ciepło niezbędne do zapłonu powstaje w efekcie sprężania powietrza w cylindrach, w momencie rozruchu wspomagane dodatkowo przez świece żarowe.


Które części układu zasilania paliwem wymagają największej uwagi?

Wielokrotnie można usłyszeć lub przeczytać komentarze zaskoczonych kierowców, w których samochodach doszło do nagłej awarii pompy paliwa. Najprawdopodobniej jednak pompa, zanim całkowicie odmówiła posłuszeństwa, wysyłała sygnały ostrzegawcze, które zwyczajnie pozostały niezauważone lub zlekceważone. Jednymi z takich sygnałów są problemy z rozruchem samochodu (aż do całkowitego braku reakcji na próby podejmowane przez kierowcę). Oprócz tego szwankująca pompa paliwa może powodować osłabioną reakcję na nacisk na pedał gazu, niespodziewaną utratę mocy, szarpanie i przygasanie silnika oraz – co jest już sygnałem ewidentnym – wzrost hałasu emitowanego przez pracującą pompę.

Oprócz pompy, uwagę należy zwrócić na regulator ciśnienia paliwa. Jest to jedna z tych części układu zasilania paliwem, która odznacza się wprawdzie sporą trwałością, jednak podlega zużyciu mechanicznemu na skutek codziennej eksploatacji i zwykle odmawia posłuszeństwa po przejechaniu ok. 200-250 tys. km.

Zrób zakupy za 99 zł a Twoje zamówienie wyślemy kurierem bezpłatnie.
Zrób zakupy za 99 zł a Twoje zamówienie wyślemy kurierem bezpłatnie.