Zasilanie paliwem

7799
Producenci
Rodzaj Cześci

WYBIERZ SZUKANĄ KATEGORIĘ CZĘŚCI:

Strona:

 z 390

Zespół zasilający - pompa paliwa MEYLE 100 919 0088

321,07 zł
Cena za sztukę: 321,07 zł

Zespół zasilający - pompa paliwa MEYLE 100 919 0088

  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Tryb pracy: Elektryczny
Pokaż informację o produkcie
321,07 zł
Cena za sztukę: 321,07 zł
Szczegóły produktu
  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Tryb pracy: Elektryczny

Przekaźnik pompy paliwowej MEYLE 100 830 0018

193,03 zł
Cena za sztukę: 193,03 zł

Przekaźnik pompy paliwowej MEYLE 100 830 0018

  • Napięcie robocze [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 480
  • Prąd znamionowy [A]: 40
Pokaż informację o produkcie
193,03 zł
Cena za sztukę: 193,03 zł
Szczegóły produktu
  • Napięcie robocze [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 480
  • Prąd znamionowy [A]: 40
-10%

Uszczelka przewódu paliwowego SWAG 10 94 3540

9,45 zł 10,50 zł
Cena za sztukę: 9,45 zł

Uszczelka przewódu paliwowego SWAG 10 94 3540

  • Grubość [mm]: 2,5
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 10,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 15,0
Pokaż informację o produkcie
9,45 zł 10,50 zł
Cena za sztukę: 9,45 zł
Szczegóły produktu
  • Grubość [mm]: 2,5
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 10,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 15,0

Zespół zasilający - pompa paliwa MEYLE 100 919 0096

187,21 zł
Cena za sztukę: 187,21 zł

Zespół zasilający - pompa paliwa MEYLE 100 919 0096

  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Tryb pracy: Elektryczny
Pokaż informację o produkcie
187,21 zł
Cena za sztukę: 187,21 zł
Szczegóły produktu
  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Tryb pracy: Elektryczny

Uszczelniacz na wale pompy wtryskowej CORTECO 01001681B

  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 30
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 42
  • Wysokość 1 [mm]: 6
Pokaż informację o produkcie
56,26 zł
Cena za sztukę: 56,26 zł
Szczegóły produktu
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 30
  • Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 42
  • Wysokość 1 [mm]: 6

Uszczelka czujnika poziomu paliwa VAICO V10-2553

73,72 zł
Cena za sztukę: 73,72 zł

Uszczelka czujnika poziomu paliwa VAICO V10-2553

  • Średnica [mm]: 135
  • Materiał uszczelnienia: FPM (fluor-kauczuk)
  • Szerokość [mm]: 135
Pokaż informację o produkcie
73,72 zł
Cena za sztukę: 73,72 zł
Szczegóły produktu
  • Średnica [mm]: 135
  • Materiał uszczelnienia: FPM (fluor-kauczuk)
  • Szerokość [mm]: 135

Pompa paliwa VAICO V30-8420

497,61 zł
Cena za sztukę: 497,61 zł
497,61 zł
Cena za sztukę: 497,61 zł
Szczegóły produktu
  • Tryb pracy: Mechaniczne

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum VAICO V24-7180

  • Typ pompy: Pompa łopatkowa
  • Tryb pracy: Mechaniczne
  • Ciężar [kg]: 1,3619
Pokaż informację o produkcie
819,65 zł
Cena za sztukę: 819,65 zł
Szczegóły produktu
  • Typ pompy: Pompa łopatkowa
  • Tryb pracy: Mechaniczne
  • Ciężar [kg]: 1,3619

Przewód paliwowy VAICO V42-0785

231,83 zł
Cena za sztukę: 231,83 zł
231,83 zł
Cena za sztukę: 231,83 zł
Szczegóły produktu
  • Ciężar [kg]: 0,23

Przewód paliwowy VAICO V42-0787

305,55 zł
Cena za sztukę: 305,55 zł
305,55 zł
Cena za sztukę: 305,55 zł
Szczegóły produktu
  • Ciężar [kg]: 0,248

Korek wlewu paliwa VAICO V10-0013

54,32 zł
Cena za sztukę: 54,32 zł

Korek wlewu paliwa VAICO V10-0013

  • System zamykania: Z kluczem
  • System zamykania: Bez automatycznego zamka centralnego
  • Ciężar [kg]: 0,1597
Pokaż informację o produkcie
54,32 zł
Cena za sztukę: 54,32 zł
Szczegóły produktu
  • System zamykania: Z kluczem
  • System zamykania: Bez automatycznego zamka centralnego
  • Ciężar [kg]: 0,1597

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum VAICO V40-8127

  • Tryb pracy: Mechaniczne
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
  • Typ pompy: Pompa łopatkowa
Pokaż informację o produkcie
749,81 zł
Cena za sztukę: 749,81 zł
Szczegóły produktu
  • Tryb pracy: Mechaniczne
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
  • Typ pompy: Pompa łopatkowa

Pompa podciśnieniowa układu hamulcowego - pompa vacuum VAICO V10-0735

  • Tryb pracy: Mechaniczne
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
  • Ciężar [kg]: 1,08
Pokaż informację o produkcie
543,20 zł
Cena za sztukę: 543,20 zł
Szczegóły produktu
  • Tryb pracy: Mechaniczne
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
  • Ciężar [kg]: 1,08

Filtr VAICO V10-2477

459,78 zł
Cena za sztukę: 459,78 zł

Filtr VAICO V10-2477

  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Ciężar [kg]: 0,5871
  • Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Pokaż informację o produkcie
459,78 zł
Cena za sztukę: 459,78 zł
Szczegóły produktu
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Ciężar [kg]: 0,5871
  • Rodzaj filtra: Filtr przewodowy

Przewód paliwowy VAICO V30-3041

110,58 zł
Cena za sztukę: 110,58 zł

Przewód paliwowy VAICO V30-3041

  • Lokalizacja w aucie: Między pompą tłocz. i filtrem paliwa
Pokaż informację o produkcie
110,58 zł
Cena za sztukę: 110,58 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Między pompą tłocz. i filtrem paliwa

Akumulator ciśnienia VAICO V10-2530

93,12 zł
Cena za sztukę: 93,12 zł

Akumulator ciśnienia VAICO V10-2530

  • Materiał: Tworzywo sztuczne
  • Ciężar [kg]: 0,2129
  • Szerokość opakowania [cm]: 12
Pokaż informację o produkcie
93,12 zł
Cena za sztukę: 93,12 zł
Szczegóły produktu
  • Materiał: Tworzywo sztuczne
  • Ciężar [kg]: 0,2129
  • Szerokość opakowania [cm]: 12

Manszeta, pompa paliwa VAICO V30-0942

56,26 zł
Cena za sztukę: 56,26 zł

Manszeta, pompa paliwa VAICO V30-0942

  • Ciężar [kg]: 0,072
  • Szerokość opakowania [cm]: 7,5
  • Wysokość opakowania [cm]: 5,35
Pokaż informację o produkcie
56,26 zł
Cena za sztukę: 56,26 zł
Szczegóły produktu
  • Ciężar [kg]: 0,072
  • Szerokość opakowania [cm]: 7,5
  • Wysokość opakowania [cm]: 5,35
-17%

Przewód paliwowy VAICO V30-3081

416,13 zł 498,58 zł
Cena za sztukę: 416,13 zł

Przewód paliwowy VAICO V30-3081

  • Lokalizacja w aucie: Między pompą tłocz. i rurą rozdzielacza paliwa
Pokaż informację o produkcie
416,13 zł 498,58 zł
Cena za sztukę: 416,13 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Między pompą tłocz. i rurą rozdzielacza paliwa

Przewód paliwowy VAICO V30-3061

235,71 zł
Cena za sztukę: 235,71 zł

Przewód paliwowy VAICO V30-3061

  • Lokalizacja w aucie: Między pompą wys. ciśn. i zaworem regulacji ciśn. paliwa
Pokaż informację o produkcie
235,71 zł
Cena za sztukę: 235,71 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Między pompą wys. ciśn. i zaworem regulacji ciśn. paliwa

Przewód paliwowy VAICO V30-3070

101,85 zł
Cena za sztukę: 101,85 zł

Przewód paliwowy VAICO V30-3070

  • Lokalizacja w aucie: Między pompą tłocz. i zaworem wyłączającym
Pokaż informację o produkcie
101,85 zł
Cena za sztukę: 101,85 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Między pompą tłocz. i zaworem wyłączającym

Zasilanie paliwem

Układ zasilania paliwem w samochodzie pełni jedną, podstawową rolę – jego zadaniem jest napełnianie cylindrów w silniku paliwem i powietrzem zmieszanych w odpowiednich proporcjach, czyli tzw. mieszanką paliwowo-powietrzną. Proces ten ma zagwarantować prawidłowy przebieg spalania, być dostosowanym do aktualnego obciążenia silnika i zapewnić wytworzenie energii cieplnej w ilości, która pozwoli na osiągnięcie w danych okolicznościach wybranej przez kierowcę prędkości.

Na czym polegają różnice w zasilaniu paliwem?

Dwie obowiązujące do niedawna podstawowe metody budowy układu zasilania paliwem przewidywały tworzenie układów opartych na pracy gaźnika (bądź kilku gaźników) oraz na wtrysku paliwa. Gaźniki obecnie praktycznie przestały być już używane, głównie ze względu na liczne wady i niedoskonałości opartych na nich układów. Współczesne samochody w zdecydowanej większości wyposażone są w układy zasilania oparte na działaniu wtrysku paliwa, ale nie tylko.

Część kierowców, głównie ze względów czysto ekonomicznych, używa samochodów zasilanych gazem. W ich przypadku układy zasilania paliwem są zwykle bardzo rozbudowane i wieloelementowe. Oprócz reduktorów, mamy tu do czynienia również z podgrzewaczami, parowalnikami oraz mieszalnikami. Nadal jednak układ ten odpowiada ogólnym założeniom zasilania gaźnikowego, w którym do cylindrów trafia gotowa już mieszanka paliwowo-powietrzna. Zupełnie inaczej wygląda to natomiast w przypadku silników o zapłonie samoczynnym. W tego rodzaju układach do zmieszania paliwa z powietrzem dochodzi w samych cylindrach. Do zapłonu mieszanki dochodzi tu niemal w tym samym momencie, na skutek przekroczenia temperatury zapłonu. Ciepło niezbędne do zapłonu powstaje w efekcie sprężania powietrza w cylindrach, w momencie rozruchu wspomagane dodatkowo przez świece żarowe.

Które części układu zasilania paliwem wymagają największej uwagi?

Wielokrotnie można usłyszeć lub przeczytać komentarze zaskoczonych kierowców, w których samochodach doszło do nagłej awarii pompy paliwa. Najprawdopodobniej jednak pompa, zanim całkowicie odmówiła posłuszeństwa, wysyłała sygnały ostrzegawcze, które zwyczajnie pozostały niezauważone lub zlekceważone. Jednymi z takich sygnałów są problemy z rozruchem samochodu (aż do całkowitego braku reakcji na próby podejmowane przez kierowcę). Oprócz tego szwankująca pompa paliwa może powodować osłabioną reakcję na nacisk na pedał gazu, niespodziewaną utratę mocy, szarpanie i przygasanie silnika oraz – co jest już sygnałem ewidentnym – wzrost hałasu emitowanego przez pracującą pompę.

Oprócz pompy, uwagę należy zwrócić na regulator ciśnienia paliwa. Jest to jedna z tych części układu zasilania paliwem, która odznacza się wprawdzie sporą trwałością, jednak podlega zużyciu mechanicznemu na skutek codziennej eksploatacji i zwykle odmawia posłuszeństwa po przejechaniu ok. 200-250 tys. km.

Zasilanie paliwem wg producenta

Dobierz Zasilanie paliwem do swojego auta