Letnia wyprzedaż! Ceny niższe nawet o 40% Pokaż teraz

Zasilanie paliwem 997

Producenci
Zespół zasilający MAXGEAR 43-0084

Zespół zasilający MAXGEAR 43-0084

363,07 zł
Cena za sztukę: 363,07 zł

Zespół zasilający MAXGEAR 43-0084

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie [psi]:  29 psi
  • Ciśnienie [bar]:  2 bar
363,07 zł
Cena za sztukę: 363,07 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa MAXGEAR 43-0072

Pompa paliwa MAXGEAR 43-0072

166,73 zł
Cena za sztukę: 166,73 zł

Pompa paliwa MAXGEAR 43-0072

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie [bar]:  3,6 bar
  • Wydatek [l/h]:  1,66 l/h
166,73 zł
Cena za sztukę: 166,73 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Regulator ciśnienia paliwa MEAT & DORIA 75019

Regulator ciśnienia paliwa MEAT & DORIA 75019

124,63 zł
Cena za sztukę: 124,63 zł

Regulator ciśnienia paliwa MEAT & DORIA 75019

  • Wylot - śr. [mm]:  9 mm
  • Ciśnienie robocze [bar]:  3,5 bar
124,63 zł
Cena za sztukę: 124,63 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-21%
Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 58-0050

Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 58-0050

63,99 zł 80,99 zł
Cena za sztukę: 63,99 zł
63,99 zł 80,99 zł
Cena za sztukę: 63,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Czujnik, poziom paliwa BOSCH 0 986 580 385

Czujnik, poziom paliwa BOSCH 0 986 580 385

319,78 zł
Cena za sztukę: 319,78 zł
319,78 zł
Cena za sztukę: 319,78 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV005

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV005

158,99 zł
Cena za sztukę: 158,99 zł

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV005

  • średnica 1 [mm]:  12 mm
  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Wydatek [l/h]:  100 l/h
158,99 zł
Cena za sztukę: 158,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-5%
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV310

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV310

174,99 zł 184,99 zł
Cena za sztukę: 174,99 zł

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV310

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciężar [kg]:  0,3 kg
  • dla numeru OE:  2102711040
174,99 zł 184,99 zł
Cena za sztukę: 174,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa paliwa MEAT & DORIA 76809

Pompa paliwa MEAT & DORIA 76809

128,99 zł
Cena za sztukę: 128,99 zł

Pompa paliwa MEAT & DORIA 76809

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie robocze [bar]:  3 bar
  • Wydatek [l/h]:  85 l/h
128,99 zł
Cena za sztukę: 128,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Czujnik, poziom paliwa PIERBURG 7.02552.35.0

Czujnik, poziom paliwa PIERBURG 7.02552.35.0

359,99 zł
Cena za sztukę: 359,99 zł

Czujnik, poziom paliwa PIERBURG 7.02552.35.0

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ilość połączeń:  2
  • Napięcie [V]:  12 Zakres pomiarowy
359,99 zł
Cena za sztukę: 359,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Korek wlewu paliwa VALEO 247603

Korek wlewu paliwa VALEO 247603

56,95 zł
Cena za sztukę: 56,95 zł

Korek wlewu paliwa VALEO 247603

  • Ciężar [kg]:  0,136 kg, 0,3 kg
  • System zamykania:  z kluczem
  • Kolor:  czarny
56,95 zł
Cena za sztukę: 56,95 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zbiornik paliwa KLOKKERHOLM 9526018

Zbiornik paliwa KLOKKERHOLM 9526018

437,40 zł
Cena za sztukę: 437,40 zł

Zbiornik paliwa KLOKKERHOLM 9526018

  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  dla paliwa bezołowiowego
  • Preparat paliwowy:  Gaznik
  • Pojemność zbiornika paliwa [litr]:  42 l
437,40 zł
Cena za sztukę: 437,40 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH 0 986 437 006

Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH 0 986 437 006

1825,99 zł
Cena za sztukę: 1825,99 zł

Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH 0 986 437 006

  • Rodzaj paliwa:  olej napędowy
1825,99 zł
Cena za sztukę: 1825,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zbiornik paliwa KLOKKERHOLM 2007009

Zbiornik paliwa KLOKKERHOLM 2007009

515,99 zł
Cena za sztukę: 515,99 zł

Zbiornik paliwa KLOKKERHOLM 2007009

  • Rodzaj paliwa:  olej napędowy
515,99 zł
Cena za sztukę: 515,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
94,45 zł
Cena za sztukę: 94,45 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-22%
Pompa paliwa MAXGEAR 43-0045

Pompa paliwa MAXGEAR 43-0045

104,99 zł 134,99 zł
Cena za sztukę: 104,99 zł

Pompa paliwa MAXGEAR 43-0045

  • Numer typu samochodu osobowego wg TecDoc:  13193
  • Tryb pracy:  elektryczny
  • do numeru podwozia:  6 N WW 001 000
104,99 zł 134,99 zł
Cena za sztukę: 104,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zespół zasilający VDO A2C5340890180

Zespół zasilający VDO A2C5340890180

898,20 zł
Cena za sztukę: 898,20 zł

Zespół zasilający VDO A2C5340890180

  • Rodzaj paliwa:  olej napędowy
  • Ciśnienie [bar]:  1,4 bar
  • Napięcie robocze [V]:  12 Zakres pomiarowy
898,20 zł
Cena za sztukę: 898,20 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa podciśnieniowa, układ hamulcowy MAXGEAR 44-0014

Pompa podciśnieniowa, układ hamulcowy MAXGEAR 44-0014

491,17 zł
Cena za sztukę: 491,17 zł

Pompa podciśnieniowa, układ hamulcowy MAXGEAR 44-0014

  • Ciężar [kg]:  1,05 kg
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  z pierścieniem uszczelniającym
  • Wymagana ilość:  1
491,17 zł
Cena za sztukę: 491,17 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Przekaznik, pompa paliwowa MAXGEAR 50-0224

Przekaznik, pompa paliwowa MAXGEAR 50-0224

68,27 zł
Cena za sztukę: 68,27 zł

Przekaznik, pompa paliwowa MAXGEAR 50-0224

  • Napięcie robocze [V]:  12 Zakres pomiarowy
  • Ilość biegunów:  4 biegun
  • Prąd znamionowy [A]:  70 A
68,27 zł
Cena za sztukę: 68,27 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zespół zasilający PIERBURG 7.05656.73.0

Zespół zasilający PIERBURG 7.05656.73.0

565,17 zł
Cena za sztukę: 565,17 zł

Zespół zasilający PIERBURG 7.05656.73.0

  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Ciśnienie [psi]:  50,75 psi
  • Ciśnienie [bar]:  3,5 bar
565,17 zł
Cena za sztukę: 565,17 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-7%
Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV227

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV227

74,99 zł 80,99 zł
Cena za sztukę: 74,99 zł

Pompa paliwa ESEN SKV 02SKV227

  • średnica 1 [mm]:  10 mm
  • Tryb pracy:  elektryczny
  • Wydatek [l/h]:  95 l/h
74,99 zł 80,99 zł
Cena za sztukę: 74,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH 0 986 437 365

Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH 0 986 437 365

2401,99 zł
Cena za sztukę: 2401,99 zł

Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH 0 986 437 365

  • Rodzaj paliwa:  olej napędowy
2401,99 zł
Cena za sztukę: 2401,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Zasilanie paliwem

Układ zasilania paliwem w samochodzie pełni jedną, podstawową rolę – jego zadaniem jest napełnianie cylindrów w silniku paliwem i powietrzem zmieszanych w odpowiednich proporcjach, czyli tzw. mieszanką paliwowo-powietrzną. Proces ten ma zagwarantować prawidłowy przebieg spalania, być dostosowanym do aktualnego obciążenia silnika i zapewnić wytworzenie energii cieplnej w ilości, która pozwoli na osiągnięcie w danych okolicznościach wybranej przez kierowcę prędkości.


Na czym polegają różnice w zasilaniu paliwem?

Dwie obowiązujące do niedawna podstawowe metody budowy układu zasilania paliwem przewidywały tworzenie układów opartych na pracy gaźnika (bądź kilku gaźników) oraz na wtrysku paliwa. Gaźniki obecnie praktycznie przestały być już używane, głównie ze względu na liczne wady i niedoskonałości opartych na nich układów. Współczesne samochody w zdecydowanej większości wyposażone są w układy zasilania oparte na działaniu wtrysku paliwa, ale nie tylko.

Część kierowców, głównie ze względów czysto ekonomicznych, używa samochodów zasilanych gazem. W ich przypadku układy zasilania paliwem są zwykle bardzo rozbudowane i wieloelementowe. Oprócz reduktorów, mamy tu do czynienia również z podgrzewaczami, parowalnikami oraz mieszalnikami. Nadal jednak układ ten odpowiada ogólnym założeniom zasilania gaźnikowego, w którym do cylindrów trafia gotowa już mieszanka paliwowo-powietrzna. Zupełnie inaczej wygląda to natomiast w przypadku silników o zapłonie samoczynnym. W tego rodzaju układach do zmieszania paliwa z powietrzem dochodzi w samych cylindrach. Do zapłonu mieszanki dochodzi tu niemal w tym samym momencie, na skutek przekroczenia temperatury zapłonu. Ciepło niezbędne do zapłonu powstaje w efekcie sprężania powietrza w cylindrach, w momencie rozruchu wspomagane dodatkowo przez świece żarowe.


Które części układu zasilania paliwem wymagają największej uwagi?

Wielokrotnie można usłyszeć lub przeczytać komentarze zaskoczonych kierowców, w których samochodach doszło do nagłej awarii pompy paliwa. Najprawdopodobniej jednak pompa, zanim całkowicie odmówiła posłuszeństwa, wysyłała sygnały ostrzegawcze, które zwyczajnie pozostały niezauważone lub zlekceważone. Jednymi z takich sygnałów są problemy z rozruchem samochodu (aż do całkowitego braku reakcji na próby podejmowane przez kierowcę). Oprócz tego szwankująca pompa paliwa może powodować osłabioną reakcję na nacisk na pedał gazu, niespodziewaną utratę mocy, szarpanie i przygasanie silnika oraz – co jest już sygnałem ewidentnym – wzrost hałasu emitowanego przez pracującą pompę.

Oprócz pompy, uwagę należy zwrócić na regulator ciśnienia paliwa. Jest to jedna z tych części układu zasilania paliwem, która odznacza się wprawdzie sporą trwałością, jednak podlega zużyciu mechanicznemu na skutek codziennej eksploatacji i zwykle odmawia posłuszeństwa po przejechaniu ok. 200-250 tys. km.

Tysiące części do Twojego auta nawet 40% taniej
Tysiące części do Twojego auta nawet 40% taniej