Oleje, smary i dodatki 844

Producenci

Pojemność [litr]

Klasa lepkości SAE

39,85 zł Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
45,22 zł Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
41,82 zł Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
45,22 zł Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 5 l
  • Klasa lepkości SAE: 5W30
  • Szerokość [mm]:  265 mm
  • Pojemność [l]:  5 l
  • Klasa lepkości SAE:  5W30
152,59 zł
Cena za litr: 30,52 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 4 l
  • Klasa lepkości SAE: 5W30
  • Szerokość [mm]:  110 mm
  • Klasa lepkości SAE:  5W30
  • Pojemność [l]:  4 l
126,64 zł
Cena za litr: 31,66 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Klasa lepkości SAE: 5W30
  • Szerokość [mm]:  95 mm
  • Pojemność [l]:  1 l
  • Klasa lepkości SAE:  5W30
29,21 zł
Cena za litr: 29,21 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 0,5 l
  • Klasa lepkości SAE: 75W90
  • Szerokość [mm]:  95 mm
  • Pojemność [l]:  0,5 l
  • Klasa lepkości SAE:  75W90
40,13 zł
Cena za litr: 80,26 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 0,1 l
  • Szerokość [mm]:  35 mm
  • Szerokość 1 [mm]:  35 mm
  • Długość [mm]:  174 mm
15,28 zł
Cena za litr: 152,80 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Zalecenie producenta oleju:  BMW 83 22 0 440 214, BMW 83 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, Chrysler, Dia-Queen SSTF-I, Ford WSS-M2C 936-A, MB 236.21, Mitsubishi MZ320065, Nissan WSS-M2C 936-A, PSA 9734.S2, Porsche 99991708000, VW G 052 182, VW G 052 529, Volvo 1161838, Volvo 1161839
  • Pojemność [litr]:  1 l
  • Rodzaj połączenia:  Puszka
64,82 zł
Cena za litr: 64,82 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Zalecenie producenta oleju:  BMW 83 22 0 440 214, BMW 83 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, Chrysler, Dia-Queen SSTF-I, Ford WSS-M2C 936-A, MB 236.21, Mitsubishi MZ320065, Nissan WSS-M2C 936-A, PSA 9734.S2, Porsche 99991708000, VW G 052 182, VW G 052 529, Volvo 1161838, Volvo 1161839
  • Pojemność [litr]:  1 l
  • Rodzaj połączenia:  Puszka
64,82 zł
Cena za litr: 64,82 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Klasa lepkości SAE: 10W40
  • Zalecenie producenta oleju:  ACEA A3, ACEA B4, API CF, API SL
  • Klasa lepkości SAE:  10W40
  • Pojemność [litr]:  1 l
30,71 zł
Cena za litr: 30,71 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Klasa lepkości SAE: 10W40
  • Zalecenie producenta oleju:  ACEA A3, ACEA B4, API CF, API SL
  • Klasa lepkości SAE:  10W40
  • Pojemność [litr]:  1 l
30,71 zł
Cena za litr: 30,71 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Ciężar [kg]:  0,9 kg
  • uwzględnić informację serwisową: 
  • Pojemność [litr]:  1 l
35,90 zł
Cena za litr: 35,90 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Klasa lepkości SAE: 75W80
  • Szerokość [mm]:  130 mm
  • Pojemność [l]:  1 l
  • Klasa lepkości SAE:  75W80
31,90 zł
Cena za litr: 31,90 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI 38936
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI 38936
723,92 zł
Cena za litr: 36,20 zł
  • Pojemność [l]: 20 l
  • uwzględnić informację serwisową: 
  • Pojemność [litr]:  20 l
  • Wymagana ilość:  1
723,92 zł
Cena za litr: 36,20 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Ciężar [kg]:  0,95 kg
  • Długość [mm]:  85 mm
  • uwzględnić informację serwisową: 
119,41 zł
Cena za litr: 119,41 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Ciężar [kg]:  0,95 kg
  • Długość [mm]:  85 mm
  • uwzględnić informację serwisową: 
119,41 zł
Cena za litr: 119,41 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 60 l
  • Ciężar [kg]:  54,7 kg
  • uwzględnić informację serwisową: 
  • Pojemność [litr]:  60 l
1953,51 zł
Cena za litr: 32,56 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 1 l
  • Klasa lepkości SAE: 75W-85 GL-5
  • Klasa lepkości SAE:  75W-85 GL-5
  • Ciężar [kg]:  0,9 kg
  • uwzględnić informację serwisową: 
80,83 zł
Cena za litr: 80,83 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Pojemność [l]: 5 l
  • Klasa lepkości SAE: 5W30
  • Szerokość [mm]:  260 mm
  • Pojemność [l]:  5 l
  • Klasa lepkości SAE:  5W30
152,59 zł
Cena za litr: 30,52 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Oleje, smary i dodatki

Oleje i smary samochodowe to coś, na czym z całą pewnością nie warto oszczędzać. Należy jednak pamiętać, że cena nie jest jedynym wyznacznikiem i przy wyborze oleju do samochodu należy kierować się kilkoma innymi, znacznie istotniejszymi wskazówkami.

Jaki olej samochodowy wybrać?

Źle dobrany lub słabej jakości olej samochodowy może stać się przyczyną wielu trudnych do usunięcia awarii. Należy przy tym pamiętać, że – wbrew dość powszechnemu przesądowi – najtrudniejsze dla silnika nie są wysoka temperatura i praca w długiej trasie, ale moment rozruchu i częste pokonywanie krótkich odcinków.

Specjaliści szacują, że aż 90% uszkodzeń silnika powstaje podczas jego uruchamiania, zwłaszcza przy niskiej temperaturze otoczenia. Podobne zagrożenie niesie ze sobą zawsze tych kilka pierwszych kilometrów, zanim silnik osiągnie tzw. temperaturę roboczą. Problem ten bierze sią stąd, że im zimniejszy jest silnik, tym mniejsza skuteczność mającego go chronić oleju. Niska skuteczność oleju oznacza z kolei m. in. rozciąganie się łańcucha rozrządu, wzrost zużycia turbosprężarki oraz awarie zaworów cyrkulacji spalin. Kłopotów tego rodzaju pozwala uniknąć jedynie naprawdę dobry olej samochodowy – olej niskiej jakości może za to zdecydowanie przyśpieszyć powstanie awarii.

Smary samochodowe

Olej silnikowy jest oczywiście podstawowym środkiem smarnym mechanizmu samochodowego, jednak do pełnej dbałości o poszczególne podzespoły niezbędne są również specjalistyczne smary samochodowe.

Smary samochodowe różnią się od siebie klasą konsystencji, strukturą oraz zastosowaniem. I tak, do smarowania przekładni używa się smarów o strukturze płynnej lub prawie płynnej, łożyska toczne i ślizgowe chronione są przez smary miękkie, zaś do smarowania uszczelniającego wykorzystuje się smary o strukturze twardej lub nawet bardzo twardej.