Najczęściej zadawane pytania

Realizacja zamówienia Po realizacji zamówienia REKLAMACJE

Realizacja zamówienia

UCANDO to nowoczesny sklep internetowy z częściami samochodowymi.

Po realizacji zamówienia

Stan realizacji zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto: www.ucando.pl/my-account/orders-and-returns. Jeżeli nie posiadasz konta wejdź na www.ucando.pl/my-account/register i zarejestruj się używając tego samego adresu email, który podałeś podczas składania zamówienia. Uwaga: W momencie, gdy status Twojego zamówienia ulegnie zmianie lub gdy przesyłka zostanie dostarczona otrzymasz od nas wiadomość email.

REKLAMACJE

By złożyć reklamację związaną z uszkodzeniem w transporcie należy spisać protokół szkody w chwili doręczenia paczki. Jeżeli kurier odjedzie nim zauważone zostanie uszkodzenie ma on obowiązek wrócić w celu spisania protokołu. Należy w tym celu jak najszybciej wezwać go poprzez biuro obsługi klienta DPD.