Haldex

43
Producenci
Rodzaj Cześci
Strona:

 z 3

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła FEBI BILSTEIN 177864

  • Wysokość [mm]: 55
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 38,0
  • Ciężar [kg]: 0,078
Pokaż informację o produkcie
84,39 zł
Cena za sztukę: 84,39 zł
Szczegóły produktu
  • Wysokość [mm]: 55
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 38,0
  • Ciężar [kg]: 0,078

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła VAICO V10-7329

  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
Pokaż informację o produkcie
103,79 zł
Cena za sztukę: 103,79 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła VAICO V40-1565

  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
Pokaż informację o produkcie
388,00 zł
Cena za sztukę: 388,00 zł
Szczegóły produktu
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000

Filtr MAXGEAR 26-1433

94,09 zł
Cena za sztukę: 94,09 zł

Filtr MAXGEAR 26-1433

  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy
Pokaż informację o produkcie
94,09 zł
Cena za sztukę: 94,09 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy

Filtr MAXGEAR 26-1434

83,42 zł
Cena za sztukę: 83,42 zł

Filtr MAXGEAR 26-1434

  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy
Pokaż informację o produkcie
83,42 zł
Cena za sztukę: 83,42 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła BLUE PRINT ADBP210102

  • Średnica zewnętrzna [mm]: 56,0
  • Gwint zewn. [mm]: M48 x 2
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Do sprzęgła lamelowego
Pokaż informację o produkcie
81,48 zł
Cena za sztukę: 81,48 zł
Szczegóły produktu
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 56,0
  • Gwint zewn. [mm]: M48 x 2
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Do sprzęgła lamelowego

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła NTY FHO-VV-001

  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • ID sprzęgła: HALDEX GEN IV / 4
Pokaż informację o produkcie
80,51 zł
Cena za sztukę: 80,51 zł
Szczegóły produktu
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • ID sprzęgła: HALDEX GEN IV / 4

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła NTY FHO-VW-000

  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • ID sprzęgła: HALDEX GEN I / 1
Pokaż informację o produkcie
65,96 zł
Cena za sztukę: 65,96 zł
Szczegóły produktu
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • ID sprzęgła: HALDEX GEN I / 1

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła NTY FHO-SA-000

  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • ID sprzęgła: HALDEX GEN IV / 4
Pokaż informację o produkcie
95,06 zł
Cena za sztukę: 95,06 zł
Szczegóły produktu
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • ID sprzęgła: HALDEX GEN IV / 4

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła ENERGY SE00066

  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy
Pokaż informację o produkcie
69,84 zł
Cena za sztukę: 69,84 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła ENERGY SE00067

  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy
Pokaż informację o produkcie
78,57 zł
Cena za sztukę: 78,57 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła ENERGY SE00068

  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy
Pokaż informację o produkcie
78,57 zł
Cena za sztukę: 78,57 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj filtra: Wkład filtra
  • Rodzaj filtra: Z pokrywą obudowy

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła MAXGEAR 26-1436

  • Specyfikacja: GENERATION IV
  • Opcja wyposażenia: AOC
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pokrywą
Pokaż informację o produkcie
91,18 zł
Cena za sztukę: 91,18 zł
Szczegóły produktu
  • Specyfikacja: GENERATION IV
  • Opcja wyposażenia: AOC
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pokrywą

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła JC PREMIUM BSW025PR

  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Pokaż informację o produkcie
72,75 zł
Cena za sztukę: 72,75 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła FEBI BILSTEIN 178724

  • Wysokość [mm]: 55
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 35,5
  • Ciężar [kg]: 0,06
Pokaż informację o produkcie
161,02 zł
Cena za sztukę: 161,02 zł
Szczegóły produktu
  • Wysokość [mm]: 55
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 35,5
  • Ciężar [kg]: 0,06

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła VAICO V10-5000

  • ID sprzęgła: HALDEX GEN IV / 4
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
Pokaż informację o produkcie
225,04 zł
Cena za sztukę: 225,04 zł
Szczegóły produktu
  • ID sprzęgła: HALDEX GEN IV / 4
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła FEBI BILSTEIN 177922

  • Średnica wewnętrzna [mm]: 5,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 5
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 38,0
Pokaż informację o produkcie
192,06 zł
Cena za sztukę: 192,06 zł
Szczegóły produktu
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 5,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 5
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 38,0

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła FEBI BILSTEIN 177787

  • Wysokość [mm]: 69
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 56,0
  • Gwint zewn. [mm]: M48 x 2
Pokaż informację o produkcie
79,54 zł
Cena za sztukę: 79,54 zł
Szczegóły produktu
  • Wysokość [mm]: 69
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 56,0
  • Gwint zewn. [mm]: M48 x 2

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła VAICO V10-6982

  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
Pokaż informację o produkcie
318,16 zł
Cena za sztukę: 318,16 zł
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego

Filtr hydrauliki, sprzęgło lamelowe napędu na wszystkie koła VAICO V10-2686

  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
Pokaż informację o produkcie
130,95 zł
Cena za sztukę: 130,95 zł
Szczegóły produktu
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
Poprzednia strona 1  2  3

Sprzęgło tarczkowe Haldex

We współczesnych pojazdach osobowych z napędem na cztery koła stosuje się zazwyczaj międzyosiowy mechanizm różnicowy. Jego zadaniem jest m.in. kompensacja naprężenia pomiędzy osiami. Niekiedy konieczne jest całkowite zablokowanie tego mechanizmu, do czego wykorzystuje się obecnie różnego rozwiązania. Jednym z nich jest sprzęgło Haldex.

Haldex w samochodzie

Sprzęgło tarczkowe Haldex to rodzaj samoblokującego się sprzęgła stworzonego przez szwedzką markę, działająca pod tą samą nazwą. Stosuje się je jako centralny mechanizm różnicowy w celu jak najlepszego rozdzielenia momentu obrotowego na przednią oraz tylną oś napędzaną. Sprzęgło Haldex jest przede wszystkim domenom samochodów koncernu Volkswagen, który całkowicie wycofał się ze stosowania sprzęgła wiskotycznego w swoich pojazdach. Haldex to również podstawowy element układu przeniesienia napędu w samochodach grupy Volvo Cars. Można jest spotkać również w takich modelach, jak np. Audi A3, Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador czy Saab 9-3.

Haldex jest w zasadzie modyfikacją sprzęgła wiskotycznego. Główna modyfikacja dotyczy płytek przenoszący napęd. W sprzęgle wiskotycznym płytki łączyły się ze sobą samoczynnie jedynie w wyniku różnicy prędkości obrotowych kół przedniej i tylnej osi. W Haldexach płytki te łączą się w sposób kontrolowany, dzięki układowi elektroniczno-hydraulicznemu opartemu na zaworze oraz dwóch popach tłokowo-pierścieniowych. Płytki mogą być łączone całkowicie lub tylko częściowo, co pozwala na płynne regulowanie przekazywanym momentem obrotowym.

Budowa sprzęgła Haldex

Sprzęgło Haldex, mówiąc najprościej, łączy dwa wały prowadzące do obu osi pojazdu. Jest ono zbudowane z trzech głównych elementów – mokrego sprzęgła ciernego wielopłytkowego (sterowane siłownikiem hydraulicznym), pompy hydraulicznej znajdującej się na jednym wale (napędzana krzywką umieszczoną na drugim wale) oraz układu hydraulicznego, który łączy pompę z siłownikiem (z elektrycznie sterowanym zaworem regulacyjnym).

Typowe usterki sprzęgła Haldex w samochodzie

Zdarzają się sytuacje, że problemy z tym podzespołem mogą się pojawić już po stosunkowo niedużym przebiegu w granicach 50 tys. km. Zazwyczaj objawia się to hałasem dobiegającym z układu napędowego, szarpaniem czy też zrywaniem przyczepności pojazdu podczas pokonywania ostrych zakrętów lub zawracania. Przyczyna leży najczęściej w zanieczyszczeniu lub przegrzewaniu się sprzęgła. Może dochodzić również do utraty ciśnienia, a w konsekwencji do uślizgiwania się sprzęgła oraz nadmiernego wzrostu temperatury. Sprzęgło tarczkowe Haldex jest bardzo czułe na wymianę oleju oraz jego jakość. W jego przypadku zalecany jest częstszy serwis olejowy, co 30 tys. przejechanych kilometrów.

Popularni producenci elementów sprzęgła Haldex

Sklep UCANDO to bogaty wybór elementów układu napędowego oraz przeniesienia napędu w samochodzie. W ofercie znajdują się oryginalne sprzęgła Haldex oraz wysokiej klasy części zamienne do tego podzespołu. Wszystkie dostępne produkty są fabrycznie nowe, a cena za nie jest konkurencyjna.

Powiązane kategorie produktowe

Zapraszamy do UCANDO po sprzęgło Haldex z gwarancją najwyższej jakości oraz najniższej rynkowej ceny. Zapewniamy profesjonalną pomoc techniczną na każdym etapie zakupów, bogaty asortyment produktowy oraz natychmiastową realizację zamówienia.

Haldex wg producenta

Dobierz Haldex do swojego auta

10% zniżki na tarcze i klocki hamulcowe kod TARCZEKLOCKI
10% zniżki na tarcze i klocki hamulcowe kod TARCZEKLOCKI