Pasek rozrządu CONTITECH CT1032

Zapytaj o cenę i dostępność
Informacje o produkcie:

Główne zalety pasków rozrządu firmy CONTITECH:

  • bardzo dobra elastyczność,
  • stosowanie specjalnego rdzenia (zapobiega rozciąganiu),
  • zęby paska pokryte teflonem lub tkaniną (wzmocnienie zębów paska).
Zadaniem paska zębatego jest przeniesienie sił z wału korbowego na wałek rozrządu i napędzanie innych elementów silnika, takich jak pompa wody czy pompa wtryskowa. Jego praca ma przebiegać płynnie, cicho i bezawaryjnie. Pęknięcia, poluzowania lub naderwania zębów paska rozrządu skutkują ogromnymi szkodami i kończą się remontem głowicy lub całego silnika. Zaleca się przestrzegać zalecenia producenta i stosować się do okresowej wymiany paska rozrządu.

Numer handlowy: 114 XL 031, CT1032
EAN: 4010858032760
Szerokość [mm]: 8 mm
Wysokość opakowania [cm]: 3 cm
Szerokość opakowania [cm]: 16 cm
Ciężar [kg]: 0,056 kg
Długość opakowania [cm]: 25,5 cm
Ilość zębów: 57

O firmie CONTITECH

Firma CONTITECH została założona w 1871 roku w Hanowerze, w Niemczech. Tam zostaje wykonana pierwsza opona rowerowa (pierwsza w Niemczech) wypełniona powietrzem. Tamtejsi naukowcy również opracowali pierwszą oponę samochodową. W 1900 roku dzięki produktom technicznym firmy wzbija się w powietrze balon pokryty materiałem CONTITECH. Od dziesięcioleci systemy firmy są wykorzystywane zarówno w samochodach, jak i maszynach. Sukcesy tych produktów były powodem usamodzielnienia się działu produkcji technicznej pod nazwą CONTITECH w 1991 roku. Do 2004 roku firma zyskała miano światowego specjalisty w dziedzinie technologii kauczuku i tworzyw sztucznych poza obszarem przemysłu oponiarskiego.

Telefon: +49 (0) 511/938-5178
E-mail: [email protected]
Strona internetowa: www.contitech.de/aam
Adres: Philipsbornstraße 1
30165 Hannover
1234736002 (BOSCH)