Pasek klinowy BOSCH 1 987 947 645

11,97 zł
Cena za sztukę: 11,97 zł /
Zawiera podatek VAT Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Informacje o produkcie:

Główne zalety paska klinowego firmy BOSCH:

  • obniżona rozciągliwość,
  • zastosowanie wysokiej klasy materiałów,
  • spowolniony proces starzenia się materiałów, w paskach o uzębionej dolnej części.
Paski klinowe napędzają osprzęt silnika, do którego należą między innymi: alternator, pompa wody, pompa wspomagania czy też sprężarka klimatyzacji. Zastosowanie wysokiej jakości kauczuków syntetycznych i wzmocnień ze specjalnych włókien zapewniają paskom napędowym BOSCH wysoką wytrzymałość. Paski klinowe z uzębioną częścią dolną pozwalają na uzyskanie wyjątkowej giętkości, umożliwiającej lepsze przyleganie do kół pasowych o małych średnicach. Jednocześnie uzyskuje się mniejsze nagrzewanie paska, obniżone rozpraszanie energii w pasku klinowym, jak również zwiększoną trwałość.

Numer handlowy: 10 X 1175, 10 x 1175, 10A1175, 10 x 1175, 10A1175
EAN: 3165141180916
Przestrzegać wymiarów
Separacja bloków
Długość [mm]: 1175 mm
do numeru podwozia: 561523
Typ modelu:
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez przystawki odbioru mocy
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 180 A
nie dla prądu ładowania alternatora [A]: 80 A
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: alternator
do roku prod.: 01/1997
Szerokość [mm]: 10 mm
TECDOC-Nr silnika: 7578
od roku prod.: 06/1998
Pasek: z otwartymi bokami, 
zębaty
Rodzaj alternatora: dla alternatora

O firmie BOSCH

Historia tej firmy zaczęła się w Stuttgarcie w niewielkim warsztacie którego właścicielem był inżynier Robert Bosch. Przez pierwsze lata istnienia nie był pewien czy przedsiębiorstwu uda się przetrwać. Rzeczywistość przerosła jego najśmielsze oczekiwania. Pierwszą zagraniczną filię otworzył w 1897 roku zaledwie rok po tym, jak poprawiony przez niego aparat zapłonowy rozsławił jego nazwisko w Europie. Ponad 10 lat później firma zaczęła dostarczać produkty swojego wyrobu licznym producentom samochodów, działalność swoją rozszerzyła na kilka kontynentów. Bosch rozpoczął produkcję układów wtrysku paliwa, coraz doskonalsze generacje przystosowane były do potrzeb zarówno silników wysokoprężnych, jak i benzynowych. Z biegiem lat firma nabrała rozpędu i stała się dostawcą komponentów pierwszego wyposażenia pojazdów różnych marek: Mercedes-Benz, Volkswagen, Porsche i wielu innych.

Strona internetowa: www.bosch-automotive.com
Adres: Auf der Breit 4
76227 Karlsruhe
A 68 07 3 (null)
2532 648 (CHRYSLER)
2 843 221 (DODGE)
5 414 629 N (PEUGEOT)
00 00 323 783 (null)
02532 648 (CHRYSLER)
1460 (MITSUBOSHI)
6227 MC (GATES)
5750 54 (PEUGEOT)
00 00 323 783 (RENAULT)
93 61 791 (SAAB)
1455 (MITSUBOSHI)
2460 (BANDO)
85HF 8A615 BB (FORD)
951175 (VEYANCE)
68 073 (null)
5750 54 (CITROËN)
AV 10-1165 (KLEBER)
4696714 (FIAT)
1 614 009 (DODGE)
5414629 (FIAT)
5414629 (LANCIA)
12 385 17 (null)
93 91 791 (SAAB)
10A1175C (DAYCO)
70TM 8620 AA (FORD)
32 378 3 (null)
5-13671-127-0 (ISUZU)
399 595 (OLDSMOBILE)
10 X 1175 (GATES)
6154540 (FORD)
6578043000 (CONTITECH)
10X1175 (CONTITECH)
223 1579 (null)
EJA 117 P (MOTORCRAFT)
90916 02110 (TOYOTA)
5750 19 (PEUGEOT)
77 00 731 789 (RENAULT)
1 614 009 (PLYMOUTH)
90916 02143 (TOYOTA)
4696714 (LANCIA)
5 414 629 N (CITROËN)
90916 02152 (TOYOTA)
13 H 7104 (BLMC)
2 806 208 (PLYMOUTH)
5-13671-128-0 (ISUZU)
02843221 (DODGE)
90916 02497 (TOYOTA)
5750 19 (CITROËN)
01614009 (DODGE)