Uszczelki głowic silników

11460
Producenci
Rodzaj Cześci
Strona:

 z 500

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 31329

  • Szerokość [mm]: 12,0
  • Grubość [mm]: 8,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 45,0
Pokaż informację o produkcie
20,37 zł
Cena za sztukę: 20,37 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Szerokość [mm]: 12,0
  • Grubość [mm]: 8,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 45,0
31,04 zł
Cena za sztukę: 31,04 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 47666

  • Długość [mm]: 240
  • Szerokość [mm]: 245,0
  • Wysokość [mm]: 19,9
Pokaż informację o produkcie
145,50 zł
Cena za sztukę: 145,50 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Długość [mm]: 240
  • Szerokość [mm]: 245,0
  • Wysokość [mm]: 19,9

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 49049

  • Szerokość [mm]: 160,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 85,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 105,0
Pokaż informację o produkcie
418,07 zł
Cena za sztukę: 418,07 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Szerokość [mm]: 160,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 85,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 105,0

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 12176

  • Szerokość [mm]: 10,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 48,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 65,0
Pokaż informację o produkcie
19,40 zł
Cena za sztukę: 19,40 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Szerokość [mm]: 10,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 48,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 65,0

Pierścień uszczelniający wałka rozrządu FEBI BILSTEIN 11810

  • Grubość [mm]: 7,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 36,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 50,0
Pokaż informację o produkcie
19,40 zł
Cena za sztukę: 19,40 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Grubość [mm]: 7,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 36,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 50,0
Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103909

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103909

101,85 zł
Cena za sztukę: 101,85 zł

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103909

  • Długość [mm]: 385
  • Szerokość [mm]: 160,0
  • Grubość [mm]: 0,4
Pokaż informację o produkcie
101,85 zł
Cena za sztukę: 101,85 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Długość [mm]: 385
  • Szerokość [mm]: 160,0
  • Grubość [mm]: 0,4

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 07626

  • Szerokość [mm]: 8,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 36,51
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 52,48
Pokaż informację o produkcie
17,85 zł
Cena za sztukę: 17,85 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Szerokość [mm]: 8,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 36,51
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 52,48
Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 12878

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 12878

72,75 zł
Cena za sztukę: 72,75 zł

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 12878

  • Grubość [mm]: 1,74
  • Ciężar [kg]: 0,199
Pokaż informację o produkcie
72,75 zł
Cena za sztukę: 72,75 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Grubość [mm]: 1,74
  • Ciężar [kg]: 0,199

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 36383

  • Lokalizacja w aucie: Oprawa skrzyni biegów
  • Ciężar [kg]: 0,23
  • Grubość [mm]: 17,25
Pokaż informację o produkcie
220,19 zł
Cena za sztukę: 220,19 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oprawa skrzyni biegów
  • Ciężar [kg]: 0,23
  • Grubość [mm]: 17,25

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 47339

  • Szerokość [mm]: 8,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 61,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 75,0
Pokaż informację o produkcie
54,32 zł
Cena za sztukę: 54,32 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Szerokość [mm]: 8,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 61,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 75,0
Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103306

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103306

88,27 zł
Cena za sztukę: 88,27 zł

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103306

  • Grubość [mm]: 1,5
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 73,5
  • Materiał: Metal
Pokaż informację o produkcie
88,27 zł
Cena za sztukę: 88,27 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 73,5
  • Materiał: Metal
124,16 zł
Cena za sztukę: 124,16 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Ciężar [kg]: 0,239
-6%
Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 38985

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 38985

145,50 zł 154,23 zł
Cena za sztukę: 145,50 zł

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 38985

  • Grubość [mm]: 1,0
  • Materiał: Metal
  • Ciężar [kg]: 0,235
Pokaż informację o produkcie
145,50 zł 154,23 zł
Cena za sztukę: 145,50 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Grubość [mm]: 1,0
  • Materiał: Metal
  • Ciężar [kg]: 0,235

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 103216

  • Szerokość [mm]: 15,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 49,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 91,0
Pokaż informację o produkcie
56,26 zł
Cena za sztukę: 56,26 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Szerokość [mm]: 15,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 49,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 91,0
-8%
Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 106999

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 106999

57,23 zł 62,08 zł
Cena za sztukę: 57,23 zł

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 106999

  • Średnica wewnętrzna [mm]: 76,0
  • Wysokość [mm]: 8
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 108,0
Pokaż informację o produkcie
57,23 zł 62,08 zł
Cena za sztukę: 57,23 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 76,0
  • Wysokość [mm]: 8
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 108,0

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 48608

  • Średnica wewnętrzna [mm]: 85,0
  • Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołnierzem
Pokaż informację o produkcie
185,27 zł
Cena za sztukę: 185,27 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 85,0
  • Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołnierzem

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 11774

  • Grubość [mm]: 12,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 127,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 150,0
Pokaż informację o produkcie
103,79 zł
Cena za sztukę: 103,79 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Grubość [mm]: 12,0
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 127,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 150,0

Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 107977

  • Średnica wewnętrzna [mm]: 40,0
  • Wysokość [mm]: 5,9
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 55,0
Pokaż informację o produkcie
27,16 zł
Cena za sztukę: 27,16 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 40,0
  • Wysokość [mm]: 5,9
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 55,0
Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103418

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103418

89,24 zł
Cena za sztukę: 89,24 zł

Uszczelka głowicy silnika FEBI BILSTEIN 103418

  • Grubość [mm]: 1,9
  • Materiał: Metal
  • Ciężar [kg]: 0,19
Pokaż informację o produkcie
89,24 zł
Cena za sztukę: 89,24 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
Szczegóły produktu
  • Grubość [mm]: 1,9
  • Materiał: Metal
  • Ciężar [kg]: 0,19

Uszczelka głowicy silnika

Uszczelka głowicy silnika nie jest w zasadzie elementem eksploatacyjnym, stąd też nie powinna ulegać uszkodzeniu. Teoria teorią, lecz w praktyce awarii uszczelki głowicy boją się chyba wszyscy kierowcy. Jej uszkodzenie prowadzi najczęściej do poważnych i kosztownych napraw, liczonych w tysiącach złotych, mimo że sama uszczelka głowicy cylindrów jest stosunkowo tanim elementem.

Uszczelka pod głowicą silnika w samochodzie

Pomiędzy głowicą a blokiem cylindrów silnika panują ekstremalnie trudne warunki. Umieszczana w tym miejscu uszczelka jest poddawana ogromnym ciśnieniom oraz temperaturom, którym nie zawsze jest w stanie sprostać.

Uszczelka pod głowicą silnika pełni bardzo ważną funkcję, a jej obecność w jednostce napędowej jest nieodzowna. To ona zapewnia odpowiednią szczelność przestrzeni roboczej nad tłokiem oraz właściwe uszczelnienie kanałów doprowadzających olej oraz płyn chłodzący. Jej budowa jest zróżnicowana w zależności od silnika oraz warunków, w jakich pracuje jednostka. W silnikach o dużym wysileniu oraz w tych turbodoładowanych uszczelka głowicy silnika może być wykonana wyłącznie z metalu (np. ze stali nierdzewnej lub miedzi), natomiast przy krawędziach stycznych z cylindrami może posiadać specjalne niewielkiej wielkości kołnierze, które ulegają odpowiedniemu odkształceniu po dokręceniu głowicy, zapewniając tym samym bardzo dobre uszczelnienie. Uszczelka po dokręceniu głowicy wypełnia wszelkie nierówności bloku cylindrów oraz samej głowicy.

Warunki pracy uszczelki pod głowicą

W komorach spalania ciśnienie bardzo często osiąga pułap 2000 barów, natomiast temperatury oscylują od 0 i mniej do ponad 800 stopni Celsjusza. Nawet tak ekstremalne warunki pracy fabrycznie instalowana uszczelka jest w stanie wytrzymać przez długie lata. Problemy zaczynają się wraz z niecodzienną, odbiegającą od normy pracą silnika, która może doprowadzić do uszkodzenia uszczelki głowicy silnika, zwłaszcza jej przegrzania. Zdarzają się często sytuacje, że jednostki napędowe są poddawane dużym obciążeniom zanim osiągną odpowiednią temperaturę roboczą lub ulegają długotrwałym i silnym obciążeniom cieplnym na przykład podczas jazdy w górach czy też szybkiej jazdy na autostradach. Pamiętajmy również, że nawet prawidłowo skalibrowana instalacja LPG silnika bez odpowiednio przygotowanego układu chłodzenia podniesie temperaturę w komorach spalania i może uszkodzić uszczelkę głowicy. Jakiekolwiek, nawet punktowe przegrzanie silnika może wypalić uszczelkę, która nie jest dalej w stanie podołać zbyt dużemu obciążeniu termicznemu. Najczęściej do takiego wypalenia dochodzi na przewężeniu między cylindrami. Uszkodzona uszczelka pod głowicą silnika nie jest w stanie uszczelnić komory spalania i w rezultacie dochodzi do przedmuchu - pomiędzy uszczelkę, blok cylindrów i głowicę trafia mieszanka paliwowo-powietrzna oraz gazy wydechowe. W momencie utraty szczelności, dochodzi do przecieków płynu chłodzącego oraz oleju silnikowego.

Typowe usterki uszczelki głowicy silnika w samochodzie

Najczęściej problemy z uszczelką głowicy silnika wynikają z bagatelizowania awarii układu chłodzenia, żle pracujących wtryskiwaczy, które znacząco podnoszą temperaturę w komorach spalania, a także nieprawidłowo wyregulowanej instalacji gazowej. Uszczelka głowicy cylindrów ulega uszkodzeniu przede wszystkim na skutek drastycznego zwiększenia temperatury silnika. W skrajnych sytuacjach dochodzi do zagotowania się jednostki napędowej. Cena naprawy silnika w takiej sytuacji liczona jest w tysiącach złotych.

Popularni producenci uszczelek głowic silnika

Sklep UCANDO posiada w ofercie uszczelki głowic silników różnych konstrukcji, dostarczane przez renomowanych producentów osprzętu silnikowego. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i oferują najlepszą relację ceny do jakości na polskim rynku.

Powiązane kategorie produktowe

Zapraszamy do UCANDO po części samochodowe najlepszych, światowych producentów. Tylko tutaj uszczelka głowicy silnika w atrakcyjnej cenie rynkowej. Gwarantujemy profesjonalną pomoc techniczną oraz szybką realizację zamówienia.

Producenci części

Popularne Marki

10% zniżki na akcesoria
10% zniżki na akcesoria