Dodatkowy rabat -10% KOD ZNIZKA10
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
2 2 2 2
2 2 2 2
9 9 9 9
3 3 3
5 5 5

Przewody chłodnic oleju

135
-10%
Producenci
Rodzaj Cześci
Strona:

 z 7

Przewód elastyczny VAICO V10-9769

Przewód elastyczny VAICO V10-9769

116,40 zł
Cena za sztukę: 116,40 zł

Przewód elastyczny VAICO V10-9769

  • Ciężar [kg]: 0,071
  • Szerokość opakowania [cm]: 8,5
  • Wysokość opakowania [cm]: 6,5
Pokaż informację o produkcie
116,40 zł
Cena za sztukę: 116,40 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Ciężar [kg]: 0,071
  • Szerokość opakowania [cm]: 8,5
  • Wysokość opakowania [cm]: 6,5
Przewód olejowy elastyczny FEBI BILSTEIN 35896

Przewód olejowy elastyczny FEBI BILSTEIN 35896

37,83 zł
Cena za sztukę: 37,83 zł

Przewód olejowy elastyczny FEBI BILSTEIN 35896

  • Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1,5
  • Rozmiar klucza: 17
  • Ciężar [kg]: 0,167
Pokaż informację o produkcie
37,83 zł
Cena za sztukę: 37,83 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1,5
  • Rozmiar klucza: 17
  • Ciężar [kg]: 0,167
Przewód olejowy elastyczny FEBI BILSTEIN 103778

Przewód olejowy elastyczny FEBI BILSTEIN 103778

136,77 zł
Cena za sztukę: 136,77 zł

Przewód olejowy elastyczny FEBI BILSTEIN 103778

  • Ciężar [kg]: 0,108
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16,5
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 13,5
Pokaż informację o produkcie
136,77 zł
Cena za sztukę: 136,77 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Ciężar [kg]: 0,108
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16,5
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 13,5
Przewód olejowy elastyczny FEBI BILSTEIN 11549

Przewód olejowy elastyczny FEBI BILSTEIN 11549

18,90 zł
Cena za sztukę: 18,90 zł
18,90 zł
Cena za sztukę: 18,90 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Ciężar [kg]: 0,008
Przewód olejowy elastyczny BUGIAD 88752

Przewód olejowy elastyczny BUGIAD 88752

32,01 zł
Cena za sztukę: 32,01 zł

Przewód olejowy elastyczny BUGIAD 88752

  • Dla numeru OE: 0381.28
  • Lokalizacja w aucie: Turbosprężarka
  • Opcja wyposażenia: Ölrücklaufrohr
Pokaż informację o produkcie
32,01 zł
Cena za sztukę: 32,01 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Dla numeru OE: 0381.28
  • Lokalizacja w aucie: Turbosprężarka
  • Opcja wyposażenia: Ölrücklaufrohr
Przewód olejowy elastyczny MEYLE 359 001 0002

Przewód olejowy elastyczny MEYLE 359 001 0002

167,81 zł
Cena za sztukę: 167,81 zł
167,81 zł
Cena za sztukę: 167,81 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Przewód olejowy elastyczny MEYLE 359 001 0001

Przewód olejowy elastyczny MEYLE 359 001 0001

151,32 zł
Cena za sztukę: 151,32 zł
151,32 zł
Cena za sztukę: 151,32 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Przewód olejowy elastyczny JP GROUP 1513700100

Przewód olejowy elastyczny JP GROUP 1513700100

18,90 zł
Cena za sztukę: 18,90 zł

Przewód olejowy elastyczny JP GROUP 1513700100

  • Lokalizacja w aucie: Od pokrywy głowicy silnika do separatora oleju
Pokaż informację o produkcie
18,90 zł
Cena za sztukę: 18,90 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Od pokrywy głowicy silnika do separatora oleju
Przewód olejowy elastyczny JP GROUP 1613701300

Przewód olejowy elastyczny JP GROUP 1613701300

89,24 zł
Cena za sztukę: 89,24 zł
89,24 zł
Cena za sztukę: 89,24 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Specyfikacja: from crankcase
Przewód olejowy elastyczny SASIC 3404008

Przewód olejowy elastyczny SASIC 3404008

48,50 zł
Cena za sztukę: 48,50 zł
48,50 zł
Cena za sztukę: 48,50 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Dla numeru OE: 7700861720
Przewód olejowy elastyczny SASIC 3310005

Przewód olejowy elastyczny SASIC 3310005

111,55 zł
Cena za sztukę: 111,55 zł
111,55 zł
Cena za sztukę: 111,55 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Dla numeru OE: 038128
Przewód olejowy elastyczny SASIC 3310001

Przewód olejowy elastyczny SASIC 3310001

52,38 zł
Cena za sztukę: 52,38 zł

Przewód olejowy elastyczny SASIC 3310001

  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • Dla numeru OE: 037942
Pokaż informację o produkcie
52,38 zł
Cena za sztukę: 52,38 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia
  • Dla numeru OE: 037942
Przewód olejowy elastyczny SASIC 3316004

Przewód olejowy elastyczny SASIC 3316004

54,32 zł
Cena za sztukę: 54,32 zł

Przewód olejowy elastyczny SASIC 3316004

  • Lokalizacja w aucie: Turbosprężarka
  • Lokalizacja w aucie: Wylot
  • Dla numeru OE: 55256543
Pokaż informację o produkcie
54,32 zł
Cena za sztukę: 54,32 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Turbosprężarka
  • Lokalizacja w aucie: Wylot
  • Dla numeru OE: 55256543

Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 223271

  • Lokalizacja w aucie: Wylot
  • Masa [g]: 45
Pokaż informację o produkcie
10,50 zł
Cena za sztukę: 10,50 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Lokalizacja w aucie: Wylot
  • Masa [g]: 45
-8%
Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 223513

Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 223513

23,28 zł 25,22 zł
Cena za sztukę: 23,28 zł

Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 223513

  • Wersja: sfiato olio
  • Masa [g]: 25
  • Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Pokaż informację o produkcie
23,28 zł 25,22 zł
Cena za sztukę: 23,28 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Wersja: sfiato olio
  • Masa [g]: 25
  • Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
27,16 zł
Cena za sztukę: 27,16 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Wersja: sfiato olio
  • Masa [g]: 75

Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 222028

  • Numer komponentu: 2
  • Masa [g]: 225
  • Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
Pokaż informację o produkcie
49,47 zł
Cena za sztukę: 49,47 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Numer komponentu: 2
  • Masa [g]: 225
  • Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 20378

Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 20378

21,34 zł
Cena za sztukę: 21,34 zł

Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 20378

  • Materiał: Guma
  • Wersja: lubrificazione
  • Masa [g]: 36
Pokaż informację o produkcie
21,34 zł
Cena za sztukę: 21,34 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Materiał: Guma
  • Wersja: lubrificazione
  • Masa [g]: 36

Przewód olejowy elastyczny ORIGINAL IMPERIUM 225462

  • Wersja: Part 1
  • Masa [g]: 43
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Pokaż informację o produkcie
44,62 zł
Cena za sztukę: 44,62 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Wersja: Part 1
  • Masa [g]: 43
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Przewód olejowy elastyczny DT SPARE PARTS 4.80841

Przewód olejowy elastyczny DT SPARE PARTS 4.80841

50,44 zł
Cena za sztukę: 50,44 zł

Przewód olejowy elastyczny DT SPARE PARTS 4.80841

  • Gwarancja: 2 lata gwarancji
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31,5
  • Masa [g]: 338
Pokaż informację o produkcie
50,44 zł
Cena za sztukę: 50,44 zł
Dostępny. Dostawa w 1-2 dni robocze
-10%
Szczegóły produktu
  • Gwarancja: 2 lata gwarancji
  • Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31,5
  • Masa [g]: 338

Przewody olejowe - chłodnicy oleju

Elementem instalowanym w każdym nowoczesnym samochodzie osobowym, a także wyczynowym oraz sportowym jest chłodnica oleju. Jej podstawowym zadaniem jest utrzymywanie optymalnej temperatury środka smarnego, co pozwala na osiągnięcie przez smarowane części mechaniczne jak najdłuższej żywotności oraz odporność na trudne warunki użytkowania. Płyn chłodniczy doprowadza do niej przewód chłodnicy oleju, którego uszkodzenie grozi nieszczelnością układu i niebezpiecznym wzrostem temperatury środka smarnego.

Chłodnica oleju i przewody do niej w samochodzie

Obecnie montowane są dwa podstawowe typy chłodnic oleju. Pierwszym typem jest chłodnica oleju chłodzona powietrzem (chłodzenie bezpośrednie), natomiast drugim jest chłodnica oleju z obiegiem cieczy chłodzącej, który bierze czynny udział w kontrolowaniu temperatury oleju (chłodzenie pośrednie).

Chłodnica oleju konstrukcyjnie jest zbliżona do chłodnicy cieczy chłodzącej. Podstawową różnicą między tymi dwoma elementami jest wielkość. Chłodnica oleju jest mniejsza, a kształtem jest zbliżona do użebrowanej puszki, do której, poprzez wąż chłodnicy oleju, doprowadzany jest płyn chłodniczy. Stanowi ona moduł grzewczy, w którym podgrzewanie oleju zaraz po uruchomieniu silnika zapewnia odpowiednie smarowanie jednostki napędowej. Zyskuje na tym również układ oczyszczania spalin, zwiększając swoją żywotność.

Chłodnice oleju są szczególnie ważne w samochodach wyposażonych w turbosprężarkę, która zwiększa moc jednostki napędowej, co w konsekwencji wymaga wydajniejszego smarowania ruchomych elementów silnika. W środku smarnym liczy się przede wszystkim jego lepkość, a więc parametr mówiący o zdolności i swobodzie przepływu środka smarnego w układzie. Lepkość ta zależy z kolei od temperatury oleju. Niewystarczające chłodzenie sprawi, że lepkość będzie bardzo niewielka, co w konsekwencji spowoduje, że smarowanie będzie utrudnione bez wymaganej w tym celu odpowiedniej gęstości cieczy. Gęstość środka smarnego powinna być na takim poziomie, aby pozwala przylegać mu do ruchomych części silnika, i jednocześnie olej powinien być na tyle rzadki, aby możliwy był jego swobodny przepływ przez przewód chłodnicy oleju. Takie zadanie spoczywa właśnie na chłodnicy oleju silnikowego, aby poprzez temperaturę dbać o właściwą gęstość środka smarnego.

Typowe usterki chłodnicy oleju w samochodzie

Chłodnica oleju jest stosunkowo mało awaryjną częścią, głównie ze względu na swoje umiejscowienie. Zazwyczaj chłodnica jest schowana w okolicach silnika, przez co jest chroniona przed uszkodzeniami mechanicznymi. Najczęstszą awarią chłodnicy oleju wyposażoną w obieg płynu chłodniczego jest jej rozszczelnienie lub uszkodzony wąż olejowy, co w efekcie może prowadzić do zmieszania się płynu chłodniczego z olejem lub/i utraty czynnika chłodniczego, a w rezultacie do niekontrolowanego wzrostu lub spadku temperatury oleju silnikowego. Najgorszym z możliwych scenariuszy jest sytuacja, gdy do układu smarowania jednostki napędowej dostanie się płyn chłodniczy. Wówczas może dojść do zatarcia silnika, czego już nie da się naprawić. W takiej sytuacji jedynym wyjściem jest wymiana całej jednostki napędowej.

Popularni producenci przewodów chłodnicy oleju

W UCANDO znajdziesz bardzo dobrej jakości przewód sztywny i przewód elastyczny do chłodnicy oleju, które sprowadzamy od najlepszych producentów osprzętu silnikowego na świecie. Wszystkie dostępne produkty są fabrycznie nowe i zostały objęte gwarancją producenta. Sklep UCANDO to najlepsza relacja ceny do jakości części samochodowych na polskim rynku.

Powiązane kategorie produktowe

Zapraszamy do UCANDO po przewody chłodnicy oleju. Zapewniamy profesjonalne wsparcie techniczne, najniższe ceny na rynku, olbrzymi wybór asortymentowy oraz szybką realizację zamówienia.

Przewody chłodnic oleju wg producenta

Dobierz Przewody chłodnic oleju do swojego auta

Dodatkowy rabat -10%
Dodatkowy rabat -10%