Pompy rzędowe, rozdzielaczowe i wysokiego ciśnienia 246

Producenci
Strona:

 z 13

Kołnierz wtrysku jednopunktowego FEBI BILSTEIN 02393

  • Materiał: Guma / metal
  • Ciężar [kg]: 0,046
Pokaż informację o produkcie
58,20 zł
Cena za sztukę: 58,20 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
-12%
Popychacz pompy wysokiego ciśnienia FEBI BILSTEIN 37162

Popychacz pompy wysokiego ciśnienia FEBI BILSTEIN 37162

93,12 zł 105,73 zł
Cena za sztukę: 93,12 zł

Popychacz pompy wysokiego ciśnienia FEBI BILSTEIN 37162

  • Długość [mm]: 21
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 21,0
  • Ciężar [kg]: 0,01
Pokaż informację o produkcie
93,12 zł 105,73 zł
Cena za sztukę: 93,12 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Kołnierz wtrysku jednopunktowego SWAG 30 12 0034

Kołnierz wtrysku jednopunktowego SWAG 30 12 0034

58,20 zł
Cena za sztukę: 58,20 zł
58,20 zł
Cena za sztukę: 58,20 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Pompa wtryskowa VEMO V10-25-0011

Pompa wtryskowa VEMO V10-25-0011

1 228,92 zł
Cena za sztukę: 1 228,92 zł

Pompa wtryskowa VEMO V10-25-0011

  • Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
  • Ciężar [kg]: 1,105
  • Szerokość opakowania [cm]: 14,1
Pokaż informację o produkcie
1 228,92 zł
Cena za sztukę: 1 228,92 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Kołnierz wtrysku jednopunktowego JP GROUP 1115300600

  • Materiał: Guma / metal
  • Ciężar [kg]: 0,046
  • Ilość montowana w aucie: 1
Pokaż informację o produkcie
56,26 zł
Cena za sztukę: 56,26 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
68,87 zł
Cena za sztukę: 68,87 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Zawór regulujący, ilożć paliwa (system Common Rail) MEAT & DORIA 9124

  • Lokalizacja w aucie: Pompa wysokiego ciżnienia (strona niskiego ciżnienia)
  • Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Pokaż informację o produkcie
823,53 zł
Cena za sztukę: 823,53 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
596,55 zł
Cena za sztukę: 596,55 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
736,23 zł
Cena za sztukę: 736,23 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
449,11 zł
Cena za sztukę: 449,11 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
821,59 zł
Cena za sztukę: 821,59 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
94,09 zł
Cena za sztukę: 94,09 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Pompa wtryskowa BOSCH 0 986 437 301

Pompa wtryskowa BOSCH 0 986 437 301

1 928,64 zł
Cena za sztukę: 1 928,64 zł
1 928,64 zł
Cena za sztukę: 1 928,64 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Pompa wtryskowa BOSCH 0 986 437 100

Pompa wtryskowa BOSCH 0 986 437 100

1 472,94 zł
Cena za sztukę: 1 472,94 zł
1 472,94 zł
Cena za sztukę: 1 472,94 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Zawór regulujący, ilożć paliwa (system Common Rail) BOSCH 0 928 400 627

  • Lokalizacja w aucie: Pompa wysokiego ciżnienia (strona niskiego ciżnienia)
Pokaż informację o produkcie
468,51 zł
Cena za sztukę: 468,51 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
420,01 zł
Cena za sztukę: 420,01 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Zawór regulujący, ilożć paliwa (system Common Rail) BOSCH F 01M 101 214

  • Lokalizacja w aucie: Pompa wysokiego ciżnienia (strona niskiego ciżnienia)
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Pokaż informację o produkcie
56,26 zł
Cena za sztukę: 56,26 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Zawór regulujący, ilożć paliwa (system Common Rail) BOSCH 0 928 400 770

  • Lokalizacja w aucie: Pompa wysokiego ciżnienia (strona niskiego ciżnienia)
Pokaż informację o produkcie
384,12 zł
Cena za sztukę: 384,12 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Zawór regulujący, ilożć paliwa (system Common Rail) BOSCH 0 928 400 830

  • Lokalizacja w aucie: Pompa wysokiego ciżnienia (strona niskiego ciżnienia)
Pokaż informację o produkcie
439,41 zł
Cena za sztukę: 439,41 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Zawór regulujący, ilożć paliwa (system Common Rail) BOSCH 0 928 400 498

  • Lokalizacja w aucie: Pompa wysokiego ciżnienia (strona niskiego ciżnienia)
Pokaż informację o produkcie
400,61 zł
Cena za sztukę: 400,61 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Pompy rzędowe, rozdzielaczowe i wysokiego ciśnienia

 

We współczesnych jednostkach wysokoprężnych stosowany jest zazwyczaj hydrauliczny system wtrysku paliwa, który zastąpił w tym względzie układ pneumatyczny. W konstrukcji hydraulicznego systemu wtrysku paliwa stosuje się najczęściej dwa typy pomp wtryskowych, a mianowicie pompę rzędową oraz pompę rodzielaczową, nazywaną również rotacyjną. Urządzenia te charakteryzują się nowoczesną technologią, niewielką wielkością oraz wagą, a także niskimi kosztami produkcji.

 

Pompy rzędowe

 

Rzędowa pompa wtryskowa, jak sama nazwa wskazuje, cechuje się rzędowym, szeregowym rozmieszczeniem względem siebie sekcji tłoczących. Owe sekcje mają jednostki tłoczące, zbudowane z cylinderka i tłoczka dla każdego cylindra. Pompy rzędowe mogą być standardowe lub suwakowe. Pompy standardowe to urządzenia, w których tłoczenie paliwa rozpoczyna się w momencie zasłonięcia otworu zasilającego przez górną krawędź tłoczka. W pompie suwakowej tzw. suwak, pracujący na tłoczku pompy, umożliwia ustawianie i zmienianie początku tłoczenia lub początku wtrysku.

 

Pompy rozdzielaczowe

 

Pompy rozdzielaczowe, nazywane również rotacyjnymi pompami wtryskowymi, mają za zadanie dostarczać paliwo do układu zasilania jednostki napędowej, a także zagwarantować mu właściwe ciśnienie oraz odpowiedni wydatek. Wtryskowe pompy rozdzielaczowe wykorzystuje się przede wszystkim w niskociśnieniowych układach wtryskowych. Pompa rozdzielaczowa jest zbudowana z pompy wirnikowej, cylindra oraz tłoczków. Jej sposób działania opiera się na wirującej tarczy zbierakowej, która jest bezpośrednio napędzana przez wałek silniczka elektrycznego z wirnikiem. W pompie rotacyjnej paliwo ulega najpierw sprzężeniu, a następnie jest ono transportowane z pompy pod odpowiednim ciśnieniem, które reguluje zawór przelewowy. Pompy wtryskowe rozdzielaczowe posiadają specjalne urządzenia rozruchowe, które umożliwiają zmianę kąta wyprzedzenia wtrysku paliwa, ale również wymagają ingerencji kierowcy. Dla przykładu, przed uruchomieniem jednostki wysokoprężnej w trudnych warunkach atmosferycznych (np. w niskich temperaturach) kierowca powinien w pierwszej kolejności włączyć świece żarowe, następnie uruchomić układ rozruchowy, zwiększając kąt wyprzedzenia wtrysku paliwa, i wcisnąć pedał gazu.

 

Pompy wysokiego ciśnienia

 

Pompy wysokiego ciśnienia (Common Rail) mają za zadanie generować odpowiednio wysokie ciśnienie paliwa w każdych warunkach pracy jednostki napędowej. Pompy tego typu dostarczają wysokie ciśnienie w trybie ciągłym, bez względu na pracę wtryskiwaczy oraz panującego ciśnienia w zasobniku. Powoduje to, że paliwo nie ulega sprężaniu podczas każdego pojedynczego wtrysku. W samochodach najczęściej stosowanymi pompami wysokiego ciśnienia są tłoczkowe pompy promieniowe, posiadające trzy sekcje tłoczenia. Pompy wysokiego ciśnienia w jednostkach wysokoprężnych znajdują się zazwyczaj w tym samym miejscu co rozdzielaczowe pompy wtryskowe.

Producenci części

Popularne Marki

10% zniżki na żarówki kod ZAROWKI10
10% zniżki na żarówki kod ZAROWKI10