Wyciekający olej z przekładni kierowniczej to najczęstszy symptom, który pozwala zdiagnozować awarię. Z reguły konieczna jest wizyta u mechanika, który dokładnie sprawdzi przekładnię. Zdarza się bowiem, że instalacja jest nieszczelna np. z powodu uszkodzonego mocowania układu kierowniczego. Wymiana tego elementu jest ważna, bo zbyt długie bagatelizowanie problemu może doprowadzić do powstawania ognisk korozji w przekładni.
Zużycie samochodowej przekładni kierowniczej następuje powoli. Z kolei mocowania układów kierowniczych ulegają uszkodzeniu stosunkowo nagle, co stwarza kierowcy nagły, niespodziewany problem, zwłaszcza, że nie jest możliwym przedwczesne wyczucie tego problemu i gorszego stanu mocowania.
Przekładnia kierownicza to układ samochodowy zamknięty, dlatego bardzo istotna jest tutaj stuprocentowa szczelność. Wszelkie wycieki będą wymagać od kierowcy natychmiastowego działania. Jeżeli nie doszło do powstania pierwszych ognisk korozji poszczególnych podzespołów, koszt naprawy nie powinien być duży i kończy się np. na wymianie mocowania układu kierowniczego oraz uszczelniaczy.
Ucando.pl posiada bogatą ofertę mocowań układów kierowniczych, pośród której można znaleźć całą gamę części zamiennych do praktycznie każdej marki samochodu. Oferujemy mocowania układów kierowniczych najlepszych światowych wytwórców, między innymi takich jak Corteco, Dello, Febi oraz JP Group. Wszystkie oferowane przez nas mocowania układów kierowniczych są fabrycznie nowe i posiadają pełną gwarancję producenta.