-10% zniżki na układ chłodzenia   Pokaż teraz

Filtry płynów hydraulicznych 698

Darmowa dostawa KURIER filtry
Producenci
Strona:

 z 35

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 102142

  • Długość [mm]: 197
  • Szerokość [mm]: 158,0
  • Grubość [mm]: 95,0
Pokaż informację o produkcie
92,15 zł
Cena za sztukę: 92,15 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 04583

  • Długość [mm]: 160
  • Grubość [mm]: 152,0
  • Powierzchnia: Błyszczący
Pokaż informację o produkcie
21,34 zł
Cena za sztukę: 21,34 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
674,15 zł
Cena za sztukę: 674,15 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
36,86 zł
Cena za sztukę: 36,86 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
145,50 zł
Cena za sztukę: 145,50 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
67,90 zł
Cena za sztukę: 67,90 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
79,54 zł
Cena za sztukę: 79,54 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 08993

  • Długość [mm]: 244
  • Szerokość [mm]: 155,0
  • Grubość [mm]: 26,8
Pokaż informację o produkcie
49,47 zł
Cena za sztukę: 49,47 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 102447

  • Długość [mm]: 168
  • Szerokość [mm]: 138,0
  • Grubość [mm]: 28,0
Pokaż informację o produkcie
62,08 zł
Cena za sztukę: 62,08 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów ELRING 446.590

  • Typ skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 4-biegowa
  • Typ skrzyni biegów: 722.3..
  • Typ skrzyni biegów: 722.4..
Pokaż informację o produkcie
46,56 zł
Cena za sztukę: 46,56 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 08885

  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
  • Ciężar [kg]: 0,33
Pokaż informację o produkcie
64,99 zł
Cena za sztukę: 64,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 47282

  • Grubość [mm]: 6,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 12,0
  • Ciężar [kg]: 0,005
Pokaż informację o produkcie
6,30 zł
Cena za sztukę: 6,30 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
158,11 zł
Cena za sztukę: 158,11 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
105,73 zł
Cena za sztukę: 105,73 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
50,44 zł
Cena za sztukę: 50,44 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
184,30 zł
Cena za sztukę: 184,30 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 08956

  • Długość [mm]: 161
  • Szerokość [mm]: 152,0
  • Powierzchnia: Błyszczący
Pokaż informację o produkcie
32,01 zł
Cena za sztukę: 32,01 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 100458

  • Długość [mm]: 273
  • Szerokość [mm]: 180,0
  • Materiał: Stal
Pokaż informację o produkcie
75,66 zł
Cena za sztukę: 75,66 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 100660

  • Długość [mm]: 177
  • Szerokość [mm]: 126,0
  • Grubość [mm]: 36,0
Pokaż informację o produkcie
44,62 zł
Cena za sztukę: 44,62 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry
72,75 zł
Cena za sztukę: 72,75 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Darmowa dostawa KURIER filtry

Filtry płynów hydraulicznych

Zdaniem zdecydowanej większości specjalistów, w przypadku przekładni automatycznych mamy do czynienia z dwoma składnikami, na których absolutnie nie wolno oszczędzać, jeśli tylko chcemy się cieszyć sprawną i bezawaryjną pracą skrzyni biegów. Te składniki to olej oraz filtr hydrauliczny.

 

Jak często należy wymieniać filtry płynów hydraulicznych w przekładniach automatycznych?

Od co najmniej kilku już lat pojawiają się pogłębiające się różnice pomiędzy producentami i ekspertami motoryzacyjnymi względem wymiany oleju oraz samochodowych filtrów hydraulicznych w automatycznych skrzyniach biegów. Zdaniem producentów aut, olej wlewany do przekładni powinien wystarczyć na cały okres życia samochodu i jego wcześniejsza wymiana nie ma praktycznego uzasadnienia poza pewnymi ściśle określonymi przypadkami. Zupełnie inaczej do sprawy podchodzą eksperci, którzy tego typu zalecania, umieszczane często również w samych książkach serwisowych, uważają za dowód na pozorowaną troskę o budżet właścicieli tychże samochodów. Ich zdaniem olej w przekładniach automatycznych (ale również manualnych) należy wymieniać w trosce o sprawność i trwałość skrzyni biegów i to w określonych interwałach wynoszących od 60 do 100 tys. kilometrów (pierwsza wymiana) oraz 30-40 tys. kilometrów (każda kolejna wymiana). Razem z olejem wymianie podlegać muszą koniecznie również filtry hydrauliczne. Bez tego skrzynia biegów narażona będzie na uszkodzenia lub poważne awarie wymagające nawet całkowitej wymiany tego podzespołu.

 

Dlaczego powinniśmy regularnie wymieniać filtr i olej w automatycznej skrzyni biegów?

Stara zasada obowiązująca w motoryzacji mówi, że im nowocześniejsza i bardziej skomplikowana przekładnia, tym większe wymagania wobec filtra hydraulicznego i oleju. A właśnie automatyczne skrzynie biegów są przekładniami niezwykle nowoczesnymi i skomplikowanymi, które dodatkowo są coraz bardziej miniaturyzowane przy ciągłym wzroście przenoszonych momentów obrotowych. Ta niezwykle ciężka praca mechanizmu odbija się również na samym oleju, a to przekłada się bezpośrednio na dbający o jego stan filtr. Zaniedbania w wymianie obu komponentów sprawiają, że popularne „automaty” z czasem zaczynają szarpać, biegi zmieniają się bardzo opornie, pojawiają się niepokojące dźwięki i wibracje, aż w końcu przekładnia przestaje działać.

Należy pamiętać również o tym, że podczas wymiany oleju oraz filtra płynów hydraulicznych, wiele możemy dowiedzieć się o stanie skrzyni biegów. Fachowcy na podstawie koloru oleju oraz np. opiłków znajdujących się w filtrze, są w stanie ocenić kondycję przekładni i określić, czy wymaga ona interwencji mechanika.

Inne rodzaje filtrów

Producenci części

Popularne Marki

-10% zniżki na układ chłodzenia
-10% zniżki na układ chłodzenia