Otrzymaj 20% zniżki na filtr oleju Pokaż teraz

Filtry płynów hydraulicznych 542

Producenci

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MANN W 719/4

  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71 mm
  • Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,5 bar
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  z zaworem zwrotnym
29,99 zł
Cena za sztukę: 29,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
86,92 zł
Cena za sztukę: 86,92 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MEYLE 100 136 0002

  • Typ skrzyni biegów:  09D, TR-60SN
  • Jednostka ilości:  Sztuka
  • Rodzaj skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna 6-biegowa
104,21 zł
Cena za sztukę: 104,21 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MEYLE 100 136 0003

  • Typ skrzyni biegów:  DQ250
  • Jednostka ilości:  Sztuka
  • Wyposażenie pojazdu:  dla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
57,43 zł
Cena za sztukę: 57,43 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MEYLE 100 137 1004

  • Ograniczenia producenta:  Audi S-Tronic
  • Typ skrzyni biegów:  0B5, DL501, DSG
  • Jednostka ilości:  Zestaw
108,79 zł
Cena za sztukę: 108,79 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MEYLE 014 027 2003

  • Ograniczenia producenta:  MERCEDES-BENZ
  • Typ skrzyni biegów:  722.0, 722.1, W 3 B 050, W 4 B 025
  • Jednostka ilości:  Zestaw
51,82 zł
Cena za sztukę: 51,82 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-15%
Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy KNECHT HX 15

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy KNECHT HX 15

21,99 zł 25,96 zł
Cena za sztukę: 21,99 zł

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy KNECHT HX 15

  • Wysokość 1 [mm]:  101 mm, 1010 mm
  • Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]:  17,8 mm, 178 mm
  • od roku prod.:  01/1992
21,99 zł 25,96 zł
Cena za sztukę: 21,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER H19W05

  • Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
  • Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]:  72 mm
  • średnica zewnętrzna [mm]:  93 mm
52,99 zł
Cena za sztukę: 52,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO TR-011

  • Szerokość [mm]:  127 mm
  • Długość [mm]:  206 mm
  • Opcja wyposażenia:  mit Ölwannendichtung
64,67 zł
Cena za sztukę: 64,67 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER E99H

  • Szerokość [mm]:  162 mm
  • Rodzaj filtra:  Wkład filtra
  • Długość [mm]:  274 mm
78,58 zł
Cena za sztukę: 78,58 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MEYLE 100 325 0008

  • Typ skrzyni biegów:  4HP18
  • Jednostka ilości:  Sztuka
  • Rodzaj skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna 4-biegowa
35,94 zł
Cena za sztukę: 35,94 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-19%
Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy WIX WL7026

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy WIX WL7026

10,99 zł 13,56 zł
Cena za sztukę: 10,99 zł

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy WIX WL7026

  • Rodzaj filtra:  Wkład filtra
  • średnica zewnętrzna [mm]:  60 mm
  • od roku prod.:  09/1987
10,99 zł 13,56 zł
Cena za sztukę: 10,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów FEBI 101163

  • Szerokość [mm]:  138 mm
  • Ciężar [kg]:  0,24 kg
  • Długość [mm]:  168 mm
105,24 zł
Cena za sztukę: 105,24 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
75,48 zł
Cena za sztukę: 75,48 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO TR-077

  • Szerokość [mm]:  125 mm
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  z uszczelką miski olejowej
  • Długość [mm]:  180 mm
89,56 zł
Cena za sztukę: 89,56 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów FEBI 102142

  • Materiał:  Poliamid
  • Szerokość [mm]:  158 mm
  • Ciężar [kg]:  0,29 kg
85,99 zł
Cena za sztukę: 85,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów MEYLE 314 137 0004/S

  • Typ skrzyni biegów:  GACTV16Z
  • Jednostka ilości:  Zestaw
  • Rodzaj skrzyni biegów:  skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
168,03 zł
Cena za sztukę: 168,03 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów FEBI 47282

  • Ciężar [kg]:  0,005 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  12 mm
  • grubość [mm]:  6 mm
6,51 zł
Cena za sztukę: 6,51 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów VIEROL V20-0336

  • Typ skrzyni biegów:  5HP19, 5HP19 - A5S325Z, A5S325Z
  • Rodzaj skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna 5-biegowa
38,82 zł
Cena za sztukę: 38,82 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN 113 390

  • Rodzaj filtra:  Filtr sitowy
  • Rodzaj skrzyni biegów:  skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:  bez przewodu dolotowego
49,29 zł
Cena za sztukę: 49,29 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN 407 902

  • Rodzaj filtra:  Wkład filtra
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:  bez uszczelnienia
65,99 zł
Cena za sztukę: 65,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Filtry płynów hydraulicznych

Zdaniem zdecydowanej większości specjalistów, w przypadku przekładni automatycznych mamy do czynienia z dwoma składnikami, na których absolutnie nie wolno oszczędzać, jeśli tylko chcemy się cieszyć sprawną i bezawaryjną pracą skrzyni biegów. Te składniki to olej oraz filtr hydrauliczny.


Jak często należy wymieniać filtry płynów hydraulicznych w przekładniach automatycznych?

Od co najmniej kilku już lat pojawiają się pogłębiające się różnice pomiędzy producentami i ekspertami motoryzacyjnymi względem wymiany oleju oraz samochodowych filtrów hydraulicznych w automatycznych skrzyniach biegów. Zdaniem producentów aut, olej wlewany do przekładni powinien wystarczyć na cały okres życia samochodu i jego wcześniejsza wymiana nie ma praktycznego uzasadnienia poza pewnymi ściśle określonymi przypadkami. Zupełnie inaczej do sprawy podchodzą eksperci, którzy tego typu zalecania, umieszczane często również w samych książkach serwisowych, uważają za dowód na pozorowaną troskę o budżet właścicieli tychże samochodów. Ich zdaniem olej w przekładniach automatycznych (ale również manualnych) należy wymieniać w trosce o sprawność i trwałość skrzyni biegów i to w określonych interwałach wynoszących od 60 do 100 tys. kilometrów (pierwsza wymiana) oraz 30-40 tys. kilometrów (każda kolejna wymiana). Razem z olejem wymianie podlegać muszą koniecznie również filtry hydrauliczne. Bez tego skrzynia biegów narażona będzie na uszkodzenia lub poważne awarie wymagające nawet całkowitej wymiany tego podzespołu.


Dlaczego powinniśmy regularnie wymieniać filtr i olej w automatycznej skrzyni biegów?

Stara zasada obowiązująca w motoryzacji mówi, że im nowocześniejsza i bardziej skomplikowana przekładnia, tym większe wymagania wobec filtra hydraulicznego i oleju. A właśnie automatyczne skrzynie biegów są przekładniami niezwykle nowoczesnymi i skomplikowanymi, które dodatkowo są coraz bardziej miniaturyzowane przy ciągłym wzroście przenoszonych momentów obrotowych. Ta niezwykle ciężka praca mechanizmu odbija się również na samym oleju, a to przekłada się bezpośrednio na dbający o jego stan filtr. Zaniedbania w wymianie obu komponentów sprawiają, że popularne „automaty” z czasem zaczynają szarpać, biegi zmieniają się bardzo opornie, pojawiają się niepokojące dźwięki i wibracje, aż w końcu przekładnia przestaje działać.

Należy pamiętać również o tym, że podczas wymiany oleju oraz filtra płynów hydraulicznych, wiele możemy dowiedzieć się o stanie skrzyni biegów. Fachowcy na podstawie koloru oleju oraz np. opiłków znajdujących się w filtrze, są w stanie ocenić kondycję przekładni i określić, czy wymaga ona interwencji mechanika.