-10% zniżki na elementy klimatyzacji i nagrzewnice Pokaż teraz

Belki zawieszenia 1846

Producenci
Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 722 165

Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 722 165

26,10 zł
Cena za sztukę: 26,10 zł

Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 722 165

  • Ilość na oż:  2
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
  • Strona zabudowy:  na dole, tylna oż po obydwu stronach
26,10 zł
Cena za sztukę: 26,10 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 109 485

Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 109 485

114,30 zł
Cena za sztukę: 114,30 zł

Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 109 485

  • Ilość na oż:  2
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
  • Strona zabudowy:  tylna oż po obydwu stronach, zewnętrzny
114,30 zł
Cena za sztukę: 114,30 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi LEMFÖRDER 37304 01

Łożyskowanie, korpus osi LEMFÖRDER 37304 01

131,04 zł
Cena za sztukę: 131,04 zł

Łożyskowanie, korpus osi LEMFÖRDER 37304 01

  • Ilość na oż:  2
  • średnica zewnętrzna [mm]:  67 mm
  • Rodzaj mocowania:  hydropodstawa
131,04 zł
Cena za sztukę: 131,04 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2654038

Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2654038

9,80 zł
Cena za sztukę: 9,80 zł

Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2654038

  • dla numeru OE:  8200218906
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
  • Strona zabudowy:  oś tylna góra, z lewej, z prawej
9,80 zł
Cena za sztukę: 9,80 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi IMPERGOM 2214

Łożyskowanie, korpus osi IMPERGOM 2214

17,75 zł
Cena za sztukę: 17,75 zł
17,75 zł
Cena za sztukę: 17,75 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2604008

Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2604008

69,30 zł
Cena za sztukę: 69,30 zł

Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2604008

  • średnica zewnętrzna [mm]:  68 mm
  • dla numeru OE:  550440043R
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
69,30 zł
Cena za sztukę: 69,30 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi IMPERGOM 2102

Łożyskowanie, korpus osi IMPERGOM 2102

19,83 zł
Cena za sztukę: 19,83 zł

Łożyskowanie, korpus osi IMPERGOM 2102

  • Materiał:  Guma / metal
  • Masa [g]:  315 g
  • Strona zabudowy:  oś tylna
19,83 zł
Cena za sztukę: 19,83 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 72-0328

Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 72-0328

21,59 zł
Cena za sztukę: 21,59 zł

Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 72-0328

  • średnica zewnętrzna [mm]:  61 mm
  • Strona zabudowy:  oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z przodu
  • średnica wewnętrzna [mm]:  58 mm
21,59 zł
Cena za sztukę: 21,59 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 07837

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 07837

32,93 zł
Cena za sztukę: 32,93 zł

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 07837

  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  0,39 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  56 mm
32,93 zł
Cena za sztukę: 32,93 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 37453

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 37453

68,99 zł
Cena za sztukę: 68,99 zł

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 37453

  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  0,78 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  67,5 mm, 80 mm
68,99 zł
Cena za sztukę: 68,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zestaw naprawczy, korpus osi MEYLE 014 035 0073/HD

Zestaw naprawczy, korpus osi MEYLE 014 035 0073/HD

134,99 zł
Cena za sztukę: 134,99 zł

Zestaw naprawczy, korpus osi MEYLE 014 035 0073/HD

  • Strona zabudowy:  oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z przodu
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:  z dodatkami
134,99 zł
Cena za sztukę: 134,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi MEYLE 014 035 0009

Łożyskowanie, korpus osi MEYLE 014 035 0009

62,99 zł
Cena za sztukę: 62,99 zł

Łożyskowanie, korpus osi MEYLE 014 035 0009

  • średnica zewnętrzna [mm]:  83 mm
  • Strona zabudowy:  oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z tyłu
  • średnica wewnętrzna [mm]:  17 mm
62,99 zł
Cena za sztukę: 62,99 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 09143

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 09143

90,00 zł
Cena za sztukę: 90,00 zł

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 09143

  • Szerokość [mm]:  49 mm
  • Ciężar [kg]:  0,25 kg
  • parzyste numery artykułów:  09142
90,00 zł
Cena za sztukę: 90,00 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi JP GROUP 1250100600

Łożyskowanie, korpus osi JP GROUP 1250100600

47,48 zł
Cena za sztukę: 47,48 zł

Łożyskowanie, korpus osi JP GROUP 1250100600

  • Strona zabudowy:  tylna oż po obydwu stronach
47,48 zł
Cena za sztukę: 47,48 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 10301

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 10301

66,96 zł
Cena za sztukę: 66,96 zł

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 10301

  • Materiał:  Guma
  • Ciężar [kg]:  0,497 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  35 mm
66,96 zł
Cena za sztukę: 66,96 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zestaw naprawczy, korpus osi MEYLE 014 035 0027

Zestaw naprawczy, korpus osi MEYLE 014 035 0027

159,69 zł
Cena za sztukę: 159,69 zł

Zestaw naprawczy, korpus osi MEYLE 014 035 0027

  • Strona zabudowy:  oś tylna, z tyłu
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:  z dodatkami
159,69 zł
Cena za sztukę: 159,69 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 76-0001

Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 76-0001

45,93 zł
Cena za sztukę: 45,93 zł

Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 76-0001

  • średnica zewnętrzna [mm]:  80 mm
  • dla numeru OE:  33311091422
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
45,93 zł
Cena za sztukę: 45,93 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2600016

Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2600016

48,41 zł
Cena za sztukę: 48,41 zł

Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2600016

  • średnica zewnętrzna [mm]:  72 mm
  • dla numeru OE:  5131F9
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
48,41 zł
Cena za sztukę: 48,41 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 23510

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 23510

33,42 zł
Cena za sztukę: 33,42 zł

Łożyskowanie, korpus osi FEBI 23510

  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  0,168 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  52 mm
33,42 zł
Cena za sztukę: 33,42 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi DELPHI TD753W

Łożyskowanie, korpus osi DELPHI TD753W

34,20 zł
Cena za sztukę: 34,20 zł

Łożyskowanie, korpus osi DELPHI TD753W

  • Grubość 1 [mm]:  70,5 mm
  • średnica zewnętrzna [mm]:  53 mm
  • średnica wewnętrzna [mm]:  12,2 mm
34,20 zł
Cena za sztukę: 34,20 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
Zestaw łożysk, korpus osi FEBI 22667

Zestaw łożysk, korpus osi FEBI 22667

202,14 zł
Cena za sztukę: 202,14 zł

Zestaw łożysk, korpus osi FEBI 22667

  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  1,426 kg
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  ze śrubami
202,14 zł
Cena za sztukę: 202,14 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

Belki zawieszenia

Będąc użytkownikiem samochodu w którym układ zawieszenia posiada konstrukcję tylnej belki i przedniej belki z wahaczami łożyskowanymi oraz resorowanymi drążkami skrętnymi, prędzej czy później zetkniemy się z problemem awarii belek zawieszenia i tym samym wymiany lub regeneracji belek zawieszenia.

Tylne belki zawieszenia

Dla wielu kierowców tylne belki zawieszenia to kiepska z punktu widzenia eksploatacji konstrukcja, która posiada znacznie więcej wad niż zalet. Niestety w pewnym sensie jest to uzasadnione ponieważ łożysko i czop tylnych belek zawieszenia to elementy metalowe, podatne na procesy korozyjne a jak wiadomo układ zawieszenia to najbardziej narażony na korozję element głównie ze względu na duży poziom wilgoci.

Przednie belki zawieszenia

Każdy podzespół ruchomy układu zawieszenia musi posiadać element, na którym spiera się oś jego ruchu. Nie inaczej jest w przypadku przednich belek zawieszenia, gdzie z reguły stosuje się tuleje. Podstawowym plusem takiego wariantu jest brak oporów pracy wahacza. Za wadę przednich belek zawieszenia podaje się, podobnie jak w przypadku tylnych belek zawieszenia, ich podatność na korozję.

Zużycie belek zawieszenia

Proces zużywania się tylnych belek zawieszenia i przednich belek zawieszenia rozkłada się jednak dosyć mocno w czasie i na szczęście użytkownika, przebiega bezobjawowo. Nie oznacza to jednak, że można bagatelizować problem uszkodzonych belek zawieszenia – zwłaszcza w starszych, wyeksploatowanych egzemplarzach aut. Najlepiej będzie je wymienić na nowe, gdy belki zawieszenia będą już mocno zużyte.

Promocja
Promocja