Belki zawieszenia 1855

Producenci

Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 722 165
Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 722 165
23,40 zł
Cena za sztukę: 23,40 zł
  • Ilość na oż:  2
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
  • Strona zabudowy:  na dole, tylna oż po obydwu stronach
23,40 zł
Cena za sztukę: 23,40 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 109 485
Łożyskowanie, korpus osi TOPRAN 109 485
106,20 zł
Cena za sztukę: 106,20 zł
  • Ilość na oż:  2
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
  • Strona zabudowy:  tylna oż po obydwu stronach, zewnętrzny
106,20 zł
Cena za sztukę: 106,20 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi LEMFÖRDER 37304 01
Łożyskowanie, korpus osi LEMFÖRDER 37304 01
133,60 zł
Cena za sztukę: 133,60 zł
  • Ilość na oż:  2
  • średnica zewnętrzna [mm]:  67 mm
  • Rodzaj mocowania:  hydropodstawa
133,60 zł
Cena za sztukę: 133,60 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi IMPERGOM 2214
Łożyskowanie, korpus osi IMPERGOM 2214
17,32 zł
Cena za sztukę: 17,32 zł
17,32 zł
Cena za sztukę: 17,32 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Zestaw łożysk, korpus osi FEBI 31041
Zestaw łożysk, korpus osi FEBI 31041
294,50 zł
Cena za sztukę: 294,50 zł
  • Ciężar [kg]:  2,78 kg
  • Strona zabudowy:  tylna oż po obydwu stronach
  • Wymagana ilość:  1
294,50 zł
Cena za sztukę: 294,50 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi DELPHI TD990W
Łożyskowanie, korpus osi DELPHI TD990W
63,26 zł
Cena za sztukę: 63,26 zł
  • Grubość 1 [mm]:  93,1 mm
  • średnica zewnętrzna [mm]:  81,5 mm
  • średnica wewnętrzna [mm]:  19 mm
63,26 zł
Cena za sztukę: 63,26 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 72-0328
Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 72-0328
25,42 zł
Cena za sztukę: 25,42 zł
  • średnica zewnętrzna [mm]:  61 mm
  • Strona zabudowy:  oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z przodu
  • średnica wewnętrzna [mm]:  58 mm
25,42 zł
Cena za sztukę: 25,42 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 07837
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 07837
33,21 zł
Cena za sztukę: 33,21 zł
  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  0,39 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  56 mm
33,21 zł
Cena za sztukę: 33,21 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
-27%
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 37453
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 37453
49,41 zł 67,28 zł
Cena za sztukę: 49,41 zł
  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  0,78 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  67,5 mm, 80 mm
49,41 zł 67,28 zł
Cena za sztukę: 49,41 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Strona zabudowy:  oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z przodu
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:  z dodatkami
157,70 zł
Cena za sztukę: 157,70 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • średnica zewnętrzna [mm]:  83 mm
  • Strona zabudowy:  oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z tyłu
  • średnica wewnętrzna [mm]:  17 mm
68,74 zł
Cena za sztukę: 68,74 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 09143
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 09143
90,00 zł
Cena za sztukę: 90,00 zł
  • Szerokość [mm]:  49 mm
  • Ciężar [kg]:  0,25 kg
  • parzyste numery artykułów:  09142
90,00 zł
Cena za sztukę: 90,00 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi JP GROUP 1250100600
Łożyskowanie, korpus osi JP GROUP 1250100600
39,22 zł
Cena za sztukę: 39,22 zł
  • Strona zabudowy:  tylna oż po obydwu stronach
39,22 zł
Cena za sztukę: 39,22 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi SASIC 4005527
Łożyskowanie, korpus osi SASIC 4005527
268,95 zł
Cena za sztukę: 268,95 zł
  • dla numeru OE:  6000073602
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
  • Strona zabudowy:  oś tylna
268,95 zł
Cena za sztukę: 268,95 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 10301
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 10301
62,80 zł
Cena za sztukę: 62,80 zł
  • Materiał:  Guma
  • Ciężar [kg]:  0,497 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  35 mm
62,80 zł
Cena za sztukę: 62,80 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Strona zabudowy:  oś tylna, z tyłu
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:  z dodatkami
189,49 zł
Cena za sztukę: 189,49 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 76-0001
Łożyskowanie, korpus osi MAXGEAR 76-0001
54,25 zł
Cena za sztukę: 54,25 zł
  • średnica zewnętrzna [mm]:  80 mm
  • dla numeru OE:  33311091422
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
54,25 zł
Cena za sztukę: 54,25 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2600016
Łożyskowanie, korpus osi SASIC 2600016
48,78 zł
Cena za sztukę: 48,78 zł
  • średnica zewnętrzna [mm]:  72 mm
  • dla numeru OE:  5131F9
  • Rodzaj mocowania:  podstawa gumowo-metalowa
48,78 zł
Cena za sztukę: 48,78 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 23510
Łożyskowanie, korpus osi FEBI 23510
32,25 zł
Cena za sztukę: 32,25 zł
  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  0,168 kg
  • średnica zewnętrzna [mm]:  52 mm
32,25 zł
Cena za sztukę: 32,25 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Zestaw łożysk, korpus osi FEBI 22667
Zestaw łożysk, korpus osi FEBI 22667
204,95 zł
Cena za sztukę: 204,95 zł
  • Materiał:  Guma / metal
  • Ciężar [kg]:  1,426 kg
  • artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  ze śrubami
204,95 zł
Cena za sztukę: 204,95 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Łożyskowanie, korpus osi DELPHI TD1014W
Łożyskowanie, korpus osi DELPHI TD1014W
63,26 zł
Cena za sztukę: 63,26 zł
  • Grubość 1 [mm]:  78,5 mm
  • średnica zewnętrzna [mm]:  81,65 mm
  • średnica wewnętrzna [mm]:  14,3 mm
63,26 zł
Cena za sztukę: 63,26 zł
Dostępny. Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych

Belki zawieszenia

Będąc użytkownikiem samochodu w którym układ zawieszenia posiada konstrukcję tylnej belki i przedniej belki z wahaczami łożyskowanymi oraz resorowanymi drążkami skrętnymi, prędzej czy później zetkniemy się z problemem awarii belek zawieszenia i tym samym wymiany lub regeneracji belek zawieszenia.

Tylne belki zawieszenia

Dla wielu kierowców tylne belki zawieszenia to kiepska z punktu widzenia eksploatacji konstrukcja, która posiada znacznie więcej wad niż zalet. Niestety w pewnym sensie jest to uzasadnione ponieważ łożysko i czop tylnych belek zawieszenia to elementy metalowe, podatne na procesy korozyjne a jak wiadomo układ zawieszenia to najbardziej narażony na korozję element głównie ze względu na duży poziom wilgoci.

Przednie belki zawieszenia

Każdy podzespół ruchomy układu zawieszenia musi posiadać element, na którym spiera się oś jego ruchu. Nie inaczej jest w przypadku przednich belek zawieszenia, gdzie z reguły stosuje się tuleje. Podstawowym plusem takiego wariantu jest brak oporów pracy wahacza. Za wadę przednich belek zawieszenia podaje się, podobnie jak w przypadku tylnych belek zawieszenia, ich podatność na korozję.

Zużycie belek zawieszenia

Proces zużywania się tylnych belek zawieszenia i przednich belek zawieszenia rozkłada się jednak dosyć mocno w czasie i na szczęście użytkownika, przebiega bezobjawowo. Nie oznacza to jednak, że można bagatelizować problem uszkodzonych belek zawieszenia – zwłaszcza w starszych, wyeksploatowanych egzemplarzach aut. Najlepiej będzie je wymienić na nowe, gdy belki zawieszenia będą już mocno zużyte.