Najczęściej zadawane pytania

Realizacja zamówienia Po realizacji zamówienia REKLAMACJE

Realizacja zamówienia

UCANDO to nowoczesny sklep internetowy z częściami samochodowymi.

UCANDO pozyskuje części od najlepszych dystrybutorów na rynku.

Nie, aby dokonać zakupu nie jest wymagana rejestracja, niezbędne jest natomiast podanie informacji do wysyłki.

Części można wyszukać na kilka sposobów, w okienko wyszukiwarki wpisując numer produktu, numer części oryginalnej producenta pojazdu lub nazwę części, korzystając z wyszukiwarki pojazdu wybierając markę, model oraz typ czyli pojemność i moc silnika (dane te można znaleźć w dowodzie rejestracyjnym) w razie wątpliwości lub trudności korzystając z pomocy konsultanta pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

Numery produktów zamiennych znajdują się w zakładce „Numer OE” na stronie ze szczegółami produktu do którego zamienniki są poszukiwane

Jeżeli chcesz sprawdzić czy wybrana część pasuje do Twojego samochodu, przygotuj dane auta: markę, model, pojemność i moc silnika i rok produkcji lub nr VIN (dane te znajdują się w dowodzie rejestracyjnym) a następnie zadzwoń lub napisz napisz e-mail.

Dokładamy wszelkich starań aby oferowane przez nad produkty były najwyższej jakości. Wszystkie spełniają europejskie normy dopuszczające je do stosowania jako części zamienne.

Wybrane części i podzespoły samochodowe podlegają regenreacji w fabrykach producentów. Tego typu części po procesie regeneracji są tej samej jakości co części nowe (przechodząc te same testy i spełniając te same normy). By możliwe było oferowanie części regenerowanych producenci muszą pozyskiwać z rynku odpowiadające im części zużyte w związku z czym część regenerowana sprzedawana jest z kaucją. Kaucja zwracana jest po zwrocie części zużytej w miejsce której zamontowano część regenerowaną. Warunkiem zwrotu kaucji jest normalne zużycie eksploatacyjne części zużytej bez uszkodzeń mechanicznych, oderwanych lub odciętych części, zerwanych mocowań, gwintów i śrub, bez głębokiej korozji lub pęknięć. Zwracana część zużyta podlega ocenie jakościowej i na jej bazie podejmowana jest decyzja o zwrocie kaucji lub zwrocie części zużytej klientowi.

Każda część ma swój oryginalny numer, na niektórych jest wybity lub nadrukowany, w innych przypadkach prosimy o kontakt z naszymi konsultantami pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

Cały asortyment w naszym sklepie jest objęty gwarancją producenta lub importera. Jeżeli podstrona produktu nie informuje inaczej stosowany jest dwuletni okres gwarancyjny dla osób fizycznych i roczny okres gwarancyjny dla firm

Skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

Zamówienie należy składać przez serwis www.ucando.pl dodając produkt do koszyka a następnie z poziomu koszyka finalizując zamówienie w kilku prostych krokach.

Nie, zamówienia należy składać wyłącznie przez serwis internetowy www.ucando.pl

Niestety nie jest to możliwe.

Uzależnione jest to od statusu zamówienia. Pomoże w tym nasz konsultant pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

Uzależnione jest to od statusu zamówienia. Pomoże w tym nasz konsultant pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

Większość zamówień wysyłamy następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia zaś dostawa kurierem następuje kolejnego dnia roboczego po wysyłce.

Serwis www.ucando.pl jest dostępny dla Państwa non-stop zaś nasi konsultanci pracują w godzinach 8.00-19.00 w dni robocze oraz 9.00-17.00 w soboty.

Dostawa zamówienia o wartości do 149,99 zł brutto kosztuje 12,50 zł brutto, dostawy zamówień o wartości od 150,00 zł brutto są darmowe.

Tak, w tym celu prosimy o podanie adresu do wysyłki.

Nie, w tej chwili dostawy realizujemy tylko firmą kurierską DPD.

Po otrzymaniu numeru listu przewozowego można to ustalić na stronie http://www.dpd.com.pl lub pod nr. tel. 801 400 373

Tak, po ustaleniu tego telefonie z kurierem.

Tak.

Tak, przelewem internetowym przez przelewy24.

Tak, używamy tylko bezpiecznych danych SSL https://www.ucando.pl/informacje/polityka-prywatnosci.

Nie, zamówienia realizujemy tylko na terenie Polski.

W tej chwili nie ma takiej możliwości.

Nie.

Po realizacji zamówienia

Wchodząc na swoje konto klienta lub kontaktując się z naszym konsultantem pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

Status przesyłki zgodnie z numerem listu przewozowego można sprawdzić na stronie firmy DPD: http://www.dpd.com.pl

Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę standardową w godzinach 8.00-20.00.

Firma kurierska zobligowana jest do 2-krotnej próby dostarczenia towaru.

W tej chwili nie ma takiej możliwości.

Tak, można a nawet należy to zrobić w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru należy spisać z kurierem protokół opisujący te uszkodzenia.

Prosimy o niezwłoczne powiadomienie naszego konsultanta pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

Przez formularz dostępny w serwisie www.ucando.pl

Niestety nie.

W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zwracanego towaru na nasz magazyn.

Nie.

Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym konsultantem pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

REKLAMACJE

By złożyć reklamację związaną z uszkodzeniem w transporcie należy spisać protokół szkody w chwili doręczenia paczki. Jeżeli kurier odjedzie nim zauważone zostanie uszkodzenie ma on obowiązek wrócić w celu spisania protokołu. Należy w tym celu jak najszybciej wezwać go poprzez biuro obsługi klienta DPD.

Prosimy o powiadomienie naszego konsultanta pod numerem telefonu 223072684 lub pod adresem e-mail [email protected]

Czas na rozpatrzenie reklamacji określony jest przepisami prawa. Dokładamy wszelkich starań by większość spraw załatwiana była w ciągu 14 dni.